سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

قدرت اصلی سپاه قدرت معنوی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قدرت اصلی سپاه قدرت معنوی است و عظمت این مجموعه به اعتماد و اعتقاد قلبی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر امروز در جمع مسئولان عقیدتیسیاسی سپاه افزود: توانمندی سپاه پاسداران و مدیریت توانمندی این مجموعه در تحولات منطقه‌ای و جهانی سبب شده تا سپاه پاسداران ساز و کار هوشمندانه‌ای را در دفاع از کیان اسلام و حق و حقوق مظلومان انجام دهد.

وی گفت: با گذشت 35 سال از شکل‌گیری انقلاب و تشکیل این مجموعه ارزشمند انقلاب اسلامی کمتر کسی فکر می‌کرد که سپاه امروز به امید انقلاب در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تبدیل شود و دوام و بقای نظام ما نیز منوط به هوشمندی و بصیرت این مجموعه معنوی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حضور سپاه را حضوری نقش‌آفرین، کار‌آمد و دارای عزت روز‌افزون توصیف کرد و افزود: سپاه آزمون پس داده ما در جنگ هشت ساله در مقابله با فتنه‌های دشمن در مقاطع مختلف و جنگ نرم دشمن توانست نقش بی‌بدیلش را به منصه ظهور و بروز برساند.

کاملی‌فر تاکید کرد: در این عرصه و حرکت‌های علمی، فرهنگی و تربیتی سپاه با طرح صالحین میدان‌داری می‌کند و روز به روز نیز سعی کرده است در این عرصه جوانان و نوجوانان هوشمند را توانمند کند.

وی با بیان اینکه دنیا از عظمت حضور انقلاب اسلامی و نیروهای جان برکفی همچون سپاه پاسداران در حیرت فرو رفته است، یادآور شد: ما اگر امروز در لبنان، فلسطین، سوریه و کشور عراق توانسته‌ایم باتلاق ذلت را برای استکبار فراهم کنیم به واسطه روحیه شهادت‌طلبی سپاه است که در عرصه دفاعی سبب شده تا سگ نگهبان منطقه اسرائیل غاصب در نهایت ذلت و خفت فرو رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به توانمندی مجموعه سپاه و بسیج در عرصه سازندگی و مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره کرد و ابراز داشت: در این شرایط تحریم و جنگ اقتصادی مجموعه سپاه با فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا توانسته است در این خاکریز نقش‌آفرینی کند و تمام تهدیدات دشمن را خنثی کند.

وی در ادامه گفت: .قدرت اصلی سپاه قدرت معنوی است و عظمت این مجموعه به اعتماد و اعتقاد قلبی است که با امدادهای غیبی قطعاً جمهوری اسلامی ایران به عظیم‌ترین پایگاه حمایت از مظلومان و دفع توطئه دشمن منجر خواهد شد/س 

برچسب ها: اردبیل ، قدرت ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.