سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ایران به قطب ورزش کبدی دنیا تبدیل شده است

رئیس فدراسیون کبدی کشور گفت: کشور ما در ورزش کبدی به قطب توانمندی درمنطقه و جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمدرضا مقصودلو در مجمع انتخاباتی ورزش کبدی در اردبیل اظهار داشت: ‌شکل‌گیری این ورزش و دیگر رشته‌های سنتی و آیینی می‌تواند با مدیریتو برنامه‌ریزییکی از بسترهایمناسب برای توجه دادن مردم به این رشته باشد.

مقصودلو با بیان اینکه در استان اردبیل نیز جوانان و نوجوانان از این رشته استقبال کردند، افزود: کمتر کسی فکر می‌کرد که امروز ورزش کبدی بتواند صاحب مدال‌ها و گردن‌آویزهای متعدد شود.

وی به طرفدارانرو به رشداین رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رشته ورزشی قادر است روزبه‌روز پرتوان‌ترباشد.

رئیس فدراسیون کبدی کشور خاطرنشان کرد: با همت و تلاش مسئولان، ما از هشت سال پیش فعالیت این رشته را آغاز کردیم و توانستیم در این مدت با حضور در مسابقات مختلف مدال‌های رنگینی را کسب کنیم.

مقصودلو همچنین گفت:‌ در اولین حضورمان در مسابقات آسیایی مالزی توانستیم مقام سوم را کسب کنیم و سپس به مقام قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی جهان برسیم.

وی در ادامه بهتوجه فدراسیون به هیئت‌های استانی اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک کلاس‌های مربیگری و داوری در اردبیل نیز برگزار می‌شود/س .

برچسب ها: اردبیل ، ورزش ، کبدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.