سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام محمدي گلپايگاني:

بنده که اين چند دوره در خدمت مقام معظم رهبري بودم، نمي‌دانستم ايشان به چه کسي راي داده‌اند

رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: بنده که اين چند دوره در خدمت مقام معظم رهبري بودم، نمي‌دانستم که آقا به چه کسي راي داده بودند و اهل خانه‌شان هم نمي‌دانستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ "حجت‌الاسلام محمدي گلپايگاني" رئيس دفتر مقام معظم رهبري در اولين اجلاس شوراهاي نواحي و مناطق مجالس و افتتاحيه مجتمع فرهنگي _ آموزشي محراب، اظهار داشت: آيت‌الله مهدوي کني وجود بابرکتي هستند که از ابتداي طلبگي تا به امروز به کشور خدمت کرده‌اند و در حال حاضر نيز عهده‌دار مسئوليت خطير رياست مجلس خبرگان رهبري هستند.

وي ادامه داد: مجلس خبرگان يعني کساني که مستقيما در سرنوشت کشور موثرند و مطابق قانون نيز وظايف مشخصي دارند. اين مجلس متشکل از مجاهدين، علماي بزرگ و صاحب نظري است که رياست آن با آيت الله مهدوي‌کني است.

حجت الاسلام محمدي گلپايگاني ادامه داد: با توجه به اينکه امور مساجد يعني جاي تعليم و تربيت مردم که بسيار هم حساس است، افزود: البته مي‌دانيم که امروز خدمت مقام معظم رهبري برنامه ويژه ارجا مي‌شود و هرساله در روز ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) جمع بزرگي از مداحان اهل بيت از سراسر کشور به حضور ايشان مي‌رسند.

وي به بيان اينکه ويژگي‌هايي از شخصيت بزرگوار فاطمه زهرا (س) پرداخت و اظهار داشت: فاطمه زهرا(س) از همان لحظه تولد به عنوان اولين کلمه شهادتين را بر زبان آورد.

وي ادامه داد: باب روضه خواني براي اهل بيت بابي است مستقل براي بدست آوردن رحمت خداوند.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري با بيان اينکه انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي مورد بمباران توطئه‌هاي دشمنان بوده است، افزود: شب و روزي نيست که آنان نقشه‌هاي خطرناکي براي ما نکشند، اما با اين وجود اين کشتي در اين درياي پرتلاطم به راه خود ادامه مي‌دهد؛ به اوضاع جهان نگاه کنيد، اما در واقع چه شده است که اين کشتي همچنان به راه خود ادامه مي‌دهد، البته کشتيبان هم لايق است.

وي تصريح کرد: با همه نارسايي و گراني‌هايي که وجود دارد، بايد توجه داشته باشيم که خروجي انقلاب براي اين ملت و ملت‌هاي ديگر جهان چه بوده است؟

وي به بيداري اسلامي در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: نطق رساي مقام معظم رهبري در سالن اجلاس و در جمع علماي اسلامي که اکثريت آنها اهل سنت بودند، يک دستاورد بزرگي است؛ همه مزاياي مقام معظم رهبري يک طرف و قدرت بيان ايشان نيز يک طرف.

وي تصريح کرد: شما مي دانيد که اگر ايشان يک باب را کم يا زياد کنند، روي آن تفسير مي‌کنند اما در اين اجلاس 5 سرفصل مهم را بيان فرمودند و براساس خبرهايي که دادند، همه حاضران در اجلاس محو سخنان ايشان شده بودند.

حجت‌الاسلام محمدي گلپايگاني با بيان اينکه امام خميني (ره) به گردن ما حق دارد، گفت: امام عزت از دست رفته‌مان را به ما بازگرداندند و ما روحانيون نيز در حال حاضر در اوج عزت قرار داريم.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري به انتخابات پيش رو اشاره کرد و گفت: ما طي چند روز آينده انتخابات سرنوشت سازي را در پيش داريم و هرکدام از شما ائمه جماعات نيز مورد اعتماد اهالي آن مسجد هستيد.

وي افزود: مقام معظم رهبري فرمودند؛ مراقب باشيد که 4 سال يا 8 سال سرنوشت اجرايي کشور را به دست چه کسي مي‌دهيد. البته جاي نگراني نيست و کشتيبان بيدار است و عنايات و هدايت خداوند هم به موقع انجام مي‌شود.

وي تاکيد کرد: بنده که اين چند دوره خدمت مقام معظم رهبري بوده‌ام، نمي دانستم که ايشان به چه کسي راي داده‌اند و اهل خانه‌شان هم نمي‌دانستند البته ممکن است کسي حدس بزند اما کسي از دل ايشان خبر ندارد و بارها نيز مقام معظم رهبري فرموده‌اند که بنده يک راي دارم و از آن هم هيچ کسي خبر ندارد.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري خاطرنشان کرد: ائمه جماعات معيارها را در نظر بگيرند و مردم را هدايت کنند.
 
انتهاي پيام/


برچسب ها: مقام ، معظم ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.