سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

معلمان با آموزش صحیح جامعه ای خوب می سازند

امام جمعه كوثر گفت: معلمان با آموزش صحیح جامعه خوب را می سازند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در جمع فرهنگیان این شهرستان با اشاره به آیات متعدد قرآنی افزود: تعلیم و تعلیم از صفات الهی و از معدود مواردی است كه خداوند متعال در آن بربندگانش منت گذاشته است.

وی گفت: توسعه جوامع ، بالندگی انسان ها ، رشد اقتصادی و فرهنگی و همه پیشرفت های بشریت در گرو هدایت معلمان است.

امام جمعه كوثر افزود: رشد و تكامل تمام انسان ها مرهون كرامت و بزرگی معلم است كه بشریت را به سوی نور و روشنایی هدایت می كند.

حجت الاسلام عبداللهی اظهار كرد: معلم نقش اساسی در رشد و تعالی انسان دارد كه با فداكاری و ایثار خود را می سوزاند تا اطرافیانش از ظلمت و تاریكی نجات یابند.

وی با بیان این كه روز معلم بهانه ای است كه ما از تلاش های یكساله معلمان و دبیران مدارس كه امر مهم و خطیر تعلیم و تربیت فرزندان ما را بر عهده دارند قدردانی كنیم افزود: معلمان با آموزش صحیح و تربیت دینی و پسندیده جامعه را می سازند و از بروز ناهنجاری ها جلوگیری می كنند.

حجت الاسلام عبداللهی با اعلام این كه وظیفه و كاركرد معلم انسان سازی است گفت: معلم انسان های مستعد را به انسان های خلاق ، متعهد و توانمندی تبدیل می كند كه در آینده عهده دار مسوولیت های جامعه می شوند و وجود این نیروی انسانی توانمند از شاخصه های توسعه در جوامع امروزی است.

امام جمعه كوثر همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری ، وی را الگویی شایسته از علم و تعهد برای معلمان دانست/س 

برچسب ها: اردبیل ، آموزش ، صحیح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.