سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفي نسل سوم تبلت 7 اینچی سامسونگ + تصاوير

تبلت های 7 اینچی در بازار طرفداران بسیاری دارند، Nexus7 گوگل، iPad Mini اپل، Kidle Fire آمازون و سامسونگ Galaxy Tab 7 v.2 از جمله محصولاتی بودند که در زمان ارائه با اقبال خوب مشتریان مواجه گشته و همه ی آن ها جز پرفروش های موجود در بازار به حساب می آمدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، هم اکنون شرکت سامسونگ برای عقب نمادن از بازار رقابت با محصولات  شرکت های ذکر شده، اقدام به معرفی نسل سوم تبلت های 7 اینچی خود کرده است. محصولی که شباهت ظاهری بسیاری به Galaxy S IV این شرکت داشته و در مدل های 3G و Wifi به بازار ارائه می شود.


نسخه سوم گلکسی تب 7 سامسونگ، بهبودها و تغییراتی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده است، که از جمله ی آن ها می توان به وزن کمتر و ابعاد بدنه ی جمع وجور تر اشاره کرد. ابعاد این محصول به ترتیب برابر است با 188.0*111.1*9.9 میلیمتر و وزن آن 306 گرم می باشد، از دیگر امکانات سخت افزاری تب 7 نسخه 3 می توان به صفحه نمایش TFT با رزولوشن 1024*600 (WSVGA) به همراه پردازنده 2 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم،Wifi،Blutooth v.3  و باطری 4000mAh اشاره کرد.


سامسونگ از نسخه 4.1 جلی بین اندروید در تب 7 استفاده کرده است و قرار است از اوایل ماه May نسخه Wifi و در ماه ژوئن(تير ماه) نسخه 3G آن را به بازار عرضه کند.


برچسب ها: تبلت ، سامسونگ ، نسل سوم ، نکسوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.