سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

بارندگي‌هاي گسترده در خوزستان، از فردا

معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: انتظار بارندگي‌هاي گسترده‌ همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمال تگرگ از اواسط وقت فردا تا آخر هفته جاري وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، عليرضا غلام‌پور اظهاركرد: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي، تقويت زبانه كم‌فشار و در نتيجه افزايش ابر را در استان در پي دارد؛ لذا انتظار بارش‌هاي خفيف و پراكنده با تقويت خط ناپايدار در لايه مياني جو و هماهنگي آن با سامانه ناپايدار كم‌فشار وجود دارد.

غلام‌پور گفت: براساس نقشه‌هاي هواشناسي پيش‌بيني مي‌شود در 24 ساعت آينده در مناطق شمالي و ارتفاعات نيمه‌شمالي، قسمتي تا نيمه ابري و بعضا ابري همراه با بارش‌هاي پراكنده توام با وزش باد قابل ملاحظه و احتمال رعد و برق پيش‌بيني مي‌شود.

معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان ادامه‌داد: مناطق مركزي و غربي استان نيز نيمه ابري همراه با بارش خفيف توام با وزش باد قابل ملاحظه، مناطق جنوب شرقي و ارتفاعات شرقي نيمه ابري تا ابري همراه با بارش پراكنده و احتمال رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه و همچنين مناطق جنوبي و ساحلي، نيمه ابري تا تمام ابري همراه با بارش‌هاي خفيف و پراكنده توام با وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

وي با بيان اين‌كه شمال خليج‌فارس تا آخر هفته جاري مواج خواهد بود، گفت: حداكثر و حداقل دماي امروز اهواز 35 و 21 درجه سانتي‌گراد خواهد بود و در روزهاي آتي انتظار افزايش دما وجود دارد./س


برچسب ها: بارندگی ، گسترده ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.