سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به میزبانی نیروی دریایی؛

همایش "تجلیل از جوان سرباز ارتش" آغاز شد

چهارمین همایش تجلیل از جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران، به میزبانی نیروی دریایی ارتش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، چهارمین همایش تجلیل از جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران، به میزبانی نیروی دریایی ارتش آغاز شد.
 
ناخدا یکم "محمدباقر حاتمی" دبیر جشنواره در این خصوص گفت: چهارمین جشنواره جوان سرباز در سال ۹۲ در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در حال برگزاری است.
 
وی با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره ادامه داد: بهبود و نگرش افراد جامعه نسبت به خدمت وظیفه عمومی، افزایش روحیه فداکاری در سربازان، تغییر نگرش و رویکرد سربازان نسبت به مقوله سربازی و شناسایی جوانان موفق جامعه سربازی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
 
ناخدا یکم حاتمی هم‌چنین با بیان اینکه در پایان جشنواره ۳۰ نفر از جوانان سرباز انتخاب شده به دریافت جایزه نایل می‌شوند، اظهار داشت: عنوان‌های تخصصی جشنواره عبارتند از سرباز دفاع، امنیت ملی؛ سرباز، وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته؛ سرباز، خلاقیت و فناوری؛ سرباز نظام و امنیت اجتماعی.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره نیروهای مسلح در پایان خرداد ماه به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و پس از آن تعدادی از سربازان منتخب جشنواره معرفی در سطح ملی به وزارت ورزش و جوانان راه پیدا می‌کنند.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: سرباز ، جوان ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.