سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستاي انتخابات رياست جمهوري؛

كافه انتخابات، برنامه ويژه دانشجويان شريف

دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف به صورت خودجوش برنامه‌اي را با عنوان كافه انتخابات كه در خصوص كرسي‌هاي آزاد انديشي و بحث در مورد كانديداها است تشكيل داده‌اند.

دهقاني فيروز آبادي، معاون فرهنگي دانشگاه صنعتي شريف در گفتگو خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:‌برنامه‌هاي فرهنگي دانشگاه صنعتي شريف به دو صورت برنامه‌هاي گسترده و برنامه‌هاي كوچك تقسيم مي‌شود.

وي افزود: اين برنامه‌ها شامل اردوهاي بزرگي تا جمعيت هزار نفر هستند كه اردوي زيارتي مشهد، قم (كه اردوي قم امسال راه اندازي شد) مي‌باشد.

وي در خصوص برنامه‌هاي ديگر فرهنگي اين دانشگاه اشاره و عنوان كرد:‌برنامه‌هايي مثل اعتكاف- شب‌هاي قدر برنامه‌هاي خاصي مثل رجب و شعبان و محرم كه با حضور قريب به 5 تا 6 هزار نفري برگزار مي‌شود.

دهقاني فيروز آبادي همچنين به برنامه‌هاي انجمن‌هاي علمي اشاره و تصريح كرد: اردوهاي فرهنگي و تفريحي با حضور 40 تا 100 نفري بازديد از كارخانجات و صنايع برگزاري مسابقات ويژه مثل روباتيك-ادبي فيلم كوتاه و همايش‌هاي دانشجويي از برنامه‌هاي خاص اين انجمن‌ها هستند.

وي ادامه داد: همايش‌هاي دانشجويي هر سال با توجه به يك شعار خاص برگزار مي‌شود به عنوان مثال سال گذشته صحبت‌هاي رهبري در خصوص علم و فناوري و وظيفه دانشگاه‌ها در اين امر مورد توجه قرار گرفت.

معاون فرهنگي دانشگاه شريف به برنامه‌هاي سياسي اين دانشگاه در راستاي انتخاب اشاره كرد و افزود: تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه تمام كساني را كه اعلام كانديداتوري كرده‌اند را با عنوان فعال سياسي به دانشگاه دعوت مي‌كنند.

وي در خصوص نحوه استقبال دانشجويان از اين برنامه‌ها عنوان كرد: به عنوان مثال در آخرين برنامه‌اي كه با حضور يكي از كانديداها برگزار شد در يك سالن 400 نفره،‌ 800 نفره شركت كرده بودند.

وي به برنامه ويژه‌اي كه در همين راستا به صورت خودجوش توسط دانشجويان برگزار مي‌شد گفت: كافه انتخابات پروسه‌اي است كه دانشجويان با برگزاري كرسي هاي آزاد انديشي در خصوص انتخابات ايجاد كرده‌اند./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.