سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اولویت ‏بندی نیازهای دماوند در فضای اقتصاد مقاومتی

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با بسر بردن در فضای اقتصاد مقاومتی نیازهای شهرستان با اولویت‏ بندی در نظر گرفته شود.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهرستان دماوند به علت همجواری با شهر تهران از قابلیت ‏های فراوانی برخوردار است که برای رسیدن به نقطه مطلوب، همت و تلاش مسئولان شهری و شهرستانی را می ‏طلبد.

وی ادامه داد: دست ‏اندرکاران برگزاری انتخابات در دماوند، بی‏ طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

افشار نادری افزود: دشمنان از ابتدای شکل ‏گیری انقلاب اسلامی در صدد منکوب کردن آن بودند؛ اما با هیچ اقدامی نتوانستند این کار را انجام دهند زیرا پشتیبان ما حضرت امام زمان (عج) است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با رهبری فرزانه و اندیشمند، حافظ نظام اسلامی هستند و مردم با استقامت و پایداری خود تمام توطئه ‏ها را خنثی می‏ کنند.

وی ادامه داد: دشمن با تحریم‏ های اقتصادی، فشارهای روانی و تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی است.

افشار نادری اضافه کرد: امسال در شهرستان دماوند، انتخابات شوراهای شهر و روستا، ریاست جمهوری و میان‏ دوره ‏ای مجلس شورای اسلامی برگزار می ‏شود که منشأ امنیت، عزت و سربلندی است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این عرصه می ‏تواند حماسه ‏ای دیگر طبق آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، یعنی حماسه سیاسی را رقم بزند.

وی اجرای صحیح قانون را وظیفه همگان دانست و افزود: مجریان انتخابات، اجرای صحیح قانون و بی‏ طرفی را سرلوحه کار خود قرار داده‏ اند.

افشار نادری تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق ‏های اخذ رأی، ایجاد فضایی آرام، توجه به قوانین و مقررات انتخاباتی و از همه مهم‏ تر انتخاب فرد اصلح از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولان و دست ‏اندرکاران انتخابات و نیز مردم همیشه در صحنه ایران قرار گیرد./س


برچسب ها: دماوند ، اقتصاد ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.