سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سرمایه‌ گذاری ‏های بخش خصوصی در کشور نتایج چشمگیری داشته است

شهردار دماوند گفت: موضوع سرمایه‌ گذاری ‏های بخش خصوصی در کشور دستاوردها و نتایج چشمگیری داشته است.

مرتضی همتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: فراهم‏ سازی شرایط و بسترسازی ‌های لازم از سوی مجموعه مدیریتی در راستای تسهیل شرایط سرمایه‌ گذاری، همچنین امنیت و اعتماد عموم سرمایه‌ گذاران برای حضور در هر شهر می‏ تواند زمینه حضور سرمایه‏ گذاران را در یک مجموعه شهری فراهم کند.

وی ادامه داد: شهرداری دماوند در بخش‏های مختلف عمرانی، گردشگری، خدماتی، رفاهی و ... آماده همکاری لازم با بخش ‏های خصوصی است.

همتی افزود: حمایت از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی نقش مهمی در ایجاد فرصت ‏های توسعه شهری دارد و در این میان تحقق شعار سال 92 به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز تاثیر گذار است.

شهردار دماوند اضافه کرد: موضوع سرمایه‌ گذاری‏ های بخش خصوصی در اداره امور شهرها به عنوان موتور شتاب ‏بخش روند توسعه از سوی متولیان اداره شهرهای بزرگ و توسعه‏ یافته جهان با جدیت دنبال می ‌شود.

وی ادامه داد: اختلاف فاحش میان نیازها و درآمدهای واقعی شهرها که منجر به ایجاد شکاف عمیق بین آرمان ‏ها و امکانات مورد انتظار مدیران شهری شده، تنها راه برون ‌رفت از چنین شرایط و حرکت به سمت جذب سرمایه ‌گذار بخش خصوصی است.

همتی با بیان این موضوع که بر اساس عوارض شهرداری نمی توان تحول اساسی در شهرها ایجاد کرد، افزود: استفاده از راهکارهای اساسی برای حرکت به سمت درآمدهای پایدار در راستای عمران و آبادانی شهر و پاسخ‏ گویی به مطالبات مردم یک امر ضروری بوده که خود نیازمند فراهم‌ سازی زیر ساخت ‏های لازم است.

شهردار دماوند اضافه کرد: بر همین اساس شهرداری دماوند به منظور ایجاد فرصت‏ های توسعه و آبادانی در شهر از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی برای معرفی قابلیت ‏ها و استعداد های منطقه دعوت به همکاری می ‏کند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.