سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك عالم سوري:

خشونت را متوقف کنید نه تنها در سوریه بلکه در کل جهان اسلام

رئیس دفتر افتای سوریه خطاب به بحران آفرینان در جهان اسلام هشدار داد: خشونت را نه تنها در سوریه بلکه در کل جهان اسلام متوقف کنید.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن اجلاس سران شیخ علاءالدین زعتری در نشست عصر دومین روز اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی در تهران گفت: آنچه در سوریه می‌گذرد به خاطر هدف قرار دادن یک شخص یا حزب نیست بلکه هدف تمام مردم سوریه است.

این عالم سوری ادامه داد: گناه مردم سوریه و علمائی همچون سعید البوطی چیست که باید بدون هیچ علتی اینطور به خاک و خون کشیده شوند.

وی با ابراز تاسف به خاطر صدور فتاوائی هدفمند در سوریه افزود: متاسفانه به خاطر صدور فتاوائی بی‌اساس توسط برخی از افراد و شخصیتها  مردم سوریه هر روز شاهد اقداماتی افراطی و تروریستی هستند و امنیت و جان خود را در معرض تهدید می بینند.

زعتری با تاکید بر لزوم جلوگیری از صدور این گونه  فتاوا تصریح کرد: فتاوای مفتیان  باید در مسیر حل  مشکلات جهان اسلام باشد نه ایجاد مشکلات برای ان.

وی گفت: اقداماتی همچون ممنوعیت ورود حجاج  سوریه به عربستان برای زیارت خانه خدا وقبر پیامبر اسلام به چه معناست؟

وی در پایان خاطرنشان كرد: در این اجلاس جا دارد همه ما به حافظه ایمانی خود مراجعه کنیم تا متوجه شیطنت دشمنان اسلام شویم  تا  بتوانیم برای حل این معضلات اقداماتی انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اجلاس ، بیداری ، اسلامی ، علما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.