سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشتت آرا در پايگاه اصلاح طلبان

درماندگي اصلاح طلبان در معرفي نامزد، صداي متهم امنيتي را درآورد+سند

گروهي از اصلاح طلبان مخالف آمدن وي هستند گروهي ديگر فقط آمدن خاتمي را شرط شرکت در انتخابات ميدانند و در اين بين کساني هستند که از گزينه هاي ديگر حمايت ميکنند.

به گزارش خبرنگار وب گردي باشگاه خبرنگاران؛ با نزديک شدن به ايام انتخابات يازدهم رياست جمهوري، اختلافات در اردوگاه اصلاح طلبان و اپوزيسيون هاي داخل و خارج از کشور در حال افزايش است و عدم رسيدن به وحدت و اجماع روي يک کانديدا را ميتوان معضل امروز اصلاح طلبان بر شمرد.

دليل آن نيز روي گرداني مردم به اصلاح طلبان به دليل عملکرد ضعيف آنها در سالهايي که حکومت کرده اند است.

تا آنجا که در فضاي مجازي هرکس که دسترسي و توانايي نوشتن دارد کانديداي مورد نظر خود را حمايت ميکند و ديگران را از حمايت کسان ديگر سرزنش ميکنند.

در همين زمينه صبا آذر پيک خبرنگار گروه سياسي روزنامه توقيف شده اعتماد و سايت حامي آقازاده لندن نشين و نيز از دستگير شدگان اخير سازمانهاي امنيتي کشور در پي ارتباط با شبکه هاي خبري بيگانه طي نوشتاري در شبکه اجتماعي اش افزود "اگر در سال 84 که معين راي نياورد بدنه اصلاح طلبان معين را رها نميکردند، امروز يک کانديداي بالقوه خوب اصلاح طلب داشتيم که ميشد او را به عنوان کانديدا به مردم معرفي کرد"

وي در ادامه افزود:"اگر اين اتفاق مي افتاد اين روزها ديگر زمين گير نميشديم که اگر خاتمي نيايد و هاشمي نپذيرد چه کنيم!"

 وي در جواب برخي از کامنتها با زير سوال بردن برخي از کانديدا هاي اصول گرايان به اسامي چند تن از محکومين امنيتي فتنه 88  اشاره ميکند و از آنها به عنوان چهره هاي خوب اصلاحات براي نامزدي در انتخابات نام ميبرد!

اين اظهار نظرها در بين جريان اصلاحات به وضوح نشان دهنده ي تشتت آرا و اختلاف نظر ها در اردوگاه حاميان فتنه است

طيف ديگري از اصلاحات نيز به دنبال کانديداتوري خاتمي هستند و در اين راه از هيچ فعاليتي دريغ نميکنند اما در مقابل آنان نيز کساني از همين جريان، مخالف آمدن وي هستند و خاتمي را فردي حکومتي ميخوانند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.