سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابتهای انتخابی جهان؛

کریمی: پیش فرضان قهرمانی و صعود است/کسب مدال طلا مثل آب خوردن نیست

دبیر فدارسیون شطرنج گفت: مسابقات قهرمانی غرب آسیا و انتخابی جهان از سطح بالایی برخوردار است، اما پیش فرض ما رسیدن به عنوان قهرمانی در این پیکارهاست.

هادی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات شطرنج انتخابی جهان با حضور اساتید بزرگ اماراتی و قطر ، لبنانی و دیگر کشورهای واقع در منطقه غرب آسیا برگزار می شود.

دبير فدراسيون شطرنج گفت: تیم ایران در این مسابقات که به صورت انفرادی اجرا خواهد شد هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی است اما رسیدن به این هدف کار بسیار سختی برای ملی پوشان خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به انکه برخی از کشورهای حاضر در این مسابقات هم دارای استاد بزرگ هستند ولی ما از ملی پوشان توقع قهرمانی داریم البته می دانیم نیل به این هدف مثل آب خوردن راحت نیست.

دبیر فدراسیون شطرنج یادآور شد: در مسابقات دوره گذشته قهرمانی غرب آسیا شایسته قادرپور موفق به کسب عنوان قهرمانی و صعود به پیکارهای جهانی در بخش بانوان شده بود، در بخش مردان هم به دلیل بدشانسی موفق به حضور در پیکارهای قهرمانی جهان شدیم ولی امسال یکی از مدعیان خواهیم بود.

دبیر فدراسیون شطرنج در خصوص اعزام کاروان تیم ملی ایران در مسابقات زون غرب آسیا اظهار داشت: به خاطر کمبود بودجه و مشکلات مالی مجبور هستیم تیم را به صورت جمع و جور مختصر به قطر اعزام کنیم، به همین دلیل علاوه بر پنج نفر ملی پوش(در بخش بانوان و آقایان) فروهندی به عنوان مربی و سرپرست تیم را همراهی خواهد کرد.

گفتنی است: مسابقات شطرنج غرب آسیا از 13 لغایت 23 اردیبهشت برگزار می شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.