سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

دستورالعملی برای حضور یا عدم حضور افراد در دانشگاهها نداریم/ امتحانات 86 دانشگاه به بعد از 2 تیر موکول شده است

ما برای انتخابات نیامده‌ایم که دستورالعمل خاصی داشته باشیم بنابراین دستورالعملی برای حضور افراد در دانشگاهها نداریم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران ،کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری عصر امروز در نشست خبری همایش‌های پژوهشکده شیمی و مهندسی شیمی برگزار شد در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: اینکه چه افرادی می‌توانند یا نمی‌توانند در دانشگاهها حضور داشته باشند دستورالعمل خاصی نداریم چرا که ما برای انتخابات نیامده‌ایم که دستورالعمل خاص داشته باشیم.

وی افزود: براساس همان آیین‌نامه‌ای که وجود دارد هر کسی می تواند درخواست کند و وقتی تایید شد در دانشگاه حضور داشته باشد هم‌اکنون بیش از 255 کاندیدا در دانشگاهها حضور داشته‌اند که در پروتال‌ وزارت علوم تنها 110 مورد به ثبت رسیده است.

دانشجو تصریح کرد: روسای دانشگاهها اگر عضو گروه و یا جایی هستند اعلام کنند و نباید جانبداری کنند چرا که باید نشان دهند که در انتخابات طرف کاندیدای را ندارند وی در خصوص تاریخ امتحانات دانشگاهی و انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما به دانشگاها‌ اعلام کرده‌ایم که اگر امتحانتان‌ در بازده اول خرداد تا 20 خرداد به اتمام نرسید باید تاریخ امتحانات را به تاریخ بعد از انتخابات بیندازید چنانچه تاکنون 86 دانشگاه زمان اتنخابات‌ را از دوم تیر به بعد اعلام کرده‌اند.

وی در خصوص سفر به حین و دستاوردهای این سفر اظهار داشت: یکی از توافقات تبادل هزار دانشجو و پیگیری این توافقات در سطح آموزشی بوده است چنانچه چند تا از دانشگاه‌های خوب همچون دانشگاه شانگهای‌ وچینهوا‌ و بحث‌های رشته‌های فنی و مهندسی مکانیک و هوا فضا مورد بررسی قرار گرفتند.

دانشجو تصریح کرد: تعریف پروژه مشترک و همچنین شرایط بازرسی در این دانشگاهها برای دانشجویان دختر ایرانی نیز مورد پیگیری قرار گرفته است./س
برچسب ها: دانشجو ، علوم ، تحقیقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.