سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکا عامل مهم بی‌ثباتی در منطقه است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا مصداق عینی شیطان بزرگ نه در منطقه بلکه در جهان است و برای ایجاد آشوب و آشفتگی سیاسی و اقتصادی در سراسر دنیا برنامه دارد.

"مصطفی قوام" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه بی‌ثباتی و عدم استقرار در منطقه رهاورد حضور آمریکا در منطقه است، گفت: آمریکا و غرب از دیرباز به دنبال سلطه بر خاورمیانه بوده‌اند و یکی از اهداف مهم و مشترک آنها تضعیف جهان اسلام است.
 
وی گفت:‌ آمریکایی‌ها حدود 30 سال با ایران به‌طور مستقیم جنگیدند تا بتوانند این نظام را سرنگون کنند اما نتوانستند و امروز ما شاهد بیداری اسلامی در منطقه و در برخی کشورهای دیگر هستیم.
 
قوام افزود: آمریکا و غرب پايه‌هاي دولت‌هایی را که بر پایه رای مردم شکل گرفته‌اند سست می‌کنند و سعی بر این دارند که مردم نسبت به حکومت‌هایشان بی‌اعتماد کنند.
 
وی تصریح کرد:‌ آمریکا مصداق عینی شیطان بزرگ نه در منطقه بلکه در جهان است و برای ایجاد آشوب و آشفتگی سیاسی و اقتصادی در سراسر دنیا برنامه دارد. آنچه که نقش آمریکا را می‌تواند کمرنگ‌تر کند ،حضور و ایستادگی مردم در صحنه است.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی توانسته وحدت و یکپارچگی را در میان مسلمانان ایجاد کند که جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در بیداری مسلمانان داشته و ملت ايران با ایستادگی در مقابل تحریم‌ها توانست درس بزرگی به جهانیان بدهد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: قوام ، عدم ، استقرار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.