سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 7؛

شهروندان با پیامک از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه ها مطلع می شوند

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 7 از نصب کد‌های GIS چهار رقمی در تمام ایستگاههای سطح این منطقه خبر داد.

کامران اخباری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از این پس شهروندان می توانند در ایستگاههای اتوبوس از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه از طریق پیا‌مک مطلع شوند.
وی ادامه داد: شماره چهار رقمی در تابلوهای ایستگاههای اتوبوس سطح منطقه نصب شد تا شهروندان از طریق پیا‌مک بتوانند از زمان دقیق حضور اتوبوس ها در ایستگاهها آگاه شوند.
اخباری با اشاره به اینکه یک سیستم منضبط‌ ‌اتوبوسرانی باید خود را مفید به زمان بندی در ارائه خدمات بداند، افزود: در شهر انسان محور، باید برای وقت انسان ها ارزش قائل شد و شرایط برای آرامش و آسایش هر چه بیشتر مسافران فراهم شود.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 7 با بیان این که داشتن یک ایستگاه اتوبوس مناسب برای تمام سیستم های حمل و نقل درون شهری امری واجب و ضروری است اظهار داشت: مناسب بودن ایستگاه ها بسته به نظرات شهروندانی که از آن استفاده می کنند دارد.
همچنین امروزه ایستگاههای اتوبوس دیگر فقط نقش یک سر پناه را ندارد بلکه علاوه بر آن به صورت یک سمبل یا نماد و حجم شهری در آورده ا‌ند.
به گفته اخباری، ایستگاههای اتوبوس باید متناسب با ارتقای طراحی اتومبیل ها و اتوبوس ها، مدرن و به توقعات زیبایی، شناسانه مردم پاسخ دهد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل منطقه تصریح کرد: به منظور پاکیز‌گی بیشتر و جلوگیری از لغزنده بودن کف ایستگاهها ی بی آر‌تی، کف پوش این ایستگاهها اپو‌کسی شده است.
وی خاطر نشان کرد: روشنایی ایستگاهها و پایانه های شهید بهشتی مورد باز بینی قرار گرفت و اصلاح شد و تمام ایستگاههای منطقه خط کشی گردید./ ل
برچسب ها: شهروندان ، اتوبوس ، زمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.