سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل:

فرهنگیان از بابت تمدید کارت طلایی‌شان نگران نباشند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلمان و فرهنگیان استان اردبیل نباید از بابت تمدید قرارداد بیمه طلایی خود نگرانی داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، موسی عدالتخواه ظهر امروز در نشست با کارشناسان اداره تعاون و پشتیبانی ادارات و نواحی آموزش و پرورش در اردبیل اظهار داشت: طبق اعلام اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، کلیه قراردادهای بیمه‌ای فرهنگیان در سال 92 با بیمه ایران تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش متبوع نسبت به عضویت جدید، افزایش یا کاهش و اصلاح اطلاعات بیمه‌ای اعضای خود و خانواده اقدام کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: در صورت تکمیل فرم‌های لازم و تحویل آن به بیمه ایران از طریق ادارات آموزش و پرورش تا 15 اردیبهشت ماه، کارت‌های طلایی فرهنگیان به موقع صادر خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق موظف هستند تا فرم مشخصات بیمه‌شدگان طلائی را حذف، اضافه و اصلاح اطلاعات جهت اعمال در سیستم بیمه طلایی به بیمه ایران ارسال کنند و با هماهنگی قبلی فرم مشخصات بیمه‌شدگان تکمیلی را همانند سال گذشته، تحت برنامه وب سایت در لوح فشرده به بیمه ایران تحویل کنند.

عدالتخواه بیان داشت: ادارات آموزش و پرورش می‌توانند تا زمان صدور کارت‌های طلایی و هم چنین تا تحویل لوح فشرده مشخصات بیمه‌شدگان تکمیلی به بیمه ایران، همکارانی را که نیازمند بستری در بیمارستان باشند به بیمه ایران معرفی کنند.

وی افزود: طبق اعلام بیمه مهلت تحویل اسناد هزینه‌های دندانپزشکی و عینک بیمه‌شدگان سال 91 به بیمه ایران تا پایان اردیبهشت ماه 92 می‌باشد و هزینه اسنادی که بعد از این تاریخ تحویل شود قابل پرداخت نخواهد بود.

انوشیروانی می‌تواند پهلوانان شایسته‌ای را تربیت کند

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک انتصاب سجاد انوشیروانی به سمت رئیس انجمن وزنه‌برداری مدارس کشور اظهار داشت: حسن انتخاب کیومرث هاشمی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش موجب مباهات و فخر استان اردبیل شد که یقیناً انتصاب شایسته سجاد انوشیروانی چهره جوان، شاخص، مجرب و علاقمند خدمت صادقانه به نظام تعلیم و تربیت و ورزش دانش‌آموزی خاصه رشته وزنه‌برداری موجبات گسترش، رونق و شکوفایی رشته وزنه‌برداری دانش‌آموزی در همه استان‌های کشور را فراهم خواهد ساخت.

احمد محمود‌زاده ضمن تشکر و قدردانی از اقدام ارزشمند معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و تبریک به کلیه همکاران فرهنگی استان و دانش‌آموزان، از پیشگاه خداوند متعال برای سجاد انوشیروانی نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن و دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل که به سمت رئیس انجمن وزنه‌برداری مدارس کشور منصوب شده است، آرزوی توفیق روزافزون کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.