سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اولین همایش ملی « نقش نماز در دفاع مقدس » در شهركرد برگزار شد

اولین همایش ملی « نقش نماز در دفاع مقدس »، امروز سه شنبه 10 اردیبهشت 92 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهركرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

اولین همايش ملي نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس، امروز سه شنبه 10 اردیبهشت 92، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی؛ نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد اقامه نماز کشور، و سردار حسین سلامی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و با حضور مسئولان كشوری و استانی، یادگاران دفاع مقدس، خانواده های معظم شهداء و اقشار مردم و بسیجیان، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

بیش از 250 اثر و مقاله؛ شامل؛ 120 خاطره، 50 مقاله، 16 شعر، 33 داستان و داستانک، 32 وبلاگ و هفت فقره فیلم و عكس از سراسر مکشور ( استان های اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، كرمانشاه، زنجان، مازندران، خراسان رضوی، همدان و فارس، و شهرهای كاشان، ورامین، قم و كرمان ) به دبیرخانه این همایش رسید.

محورهای این همایش؛ شامل مقاله نویسی ( نماز و فرهنگ ایثار و شهادت، نماز در وصیت نامه شهیدان، نقش نماز در جنگ نرم )، خاطره، عكس، فیلم كوتاه، داستانك و وبلاگ و موضوعاتی نظیر جلوه هایی از نماز رزمندگان، نمازجماعت در جبهه، مسجد و نماز جمعه به عنوان نماد مقاومت در جبهه بود.

همزمان با برگزاری این همایش ملی، نمایشگاه « مدرسه عشق » در قالب 14 غرفه و با موضوع آثار 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری نیز در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا گردیده است.

نمایشگاه « مدرسه عشق » به مدت یک هفته، از ساعت 8 صبح تا نماز مغرب و عشاء، برای دیدار علاقمندان دائر است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.