سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

کارگران در تحقق حماسه اقتصادی نقش دارند

استاندار خراسان شمالی گفت: کارگران نقش مهمی در آفرینش حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، به عنوان شعارسال جاری می توانند ایفا کنند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمود احمدی بیغش در گردهمایی کارگران مجتمع فولاد و لوله گستر اسفراین با بیان این مطلب گفت: گردش چرخ های اقتصادی جامعه بر عهده کارگران است که باید با تمام وجود و با همت و کار مضاعف برای رضایت و تامین رفاه آنان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام درصدند تا با فشار تحریم مردم ما را دلسرد کنند،افزود:مردم باید دل در گرو ارزش ها و ولایت داشته و به پای آنها بایستند، و این تحریمها هیچ اثری بر اراده آنها نخواهد داشت.

نماینده عالی دولت دراستان گفت: مردم ما حساب اصل نظام را از مشکلات، کمبودها و گرانی ها جدا کرده اند و این نظام را متعلق به خود دانسته و در راستای حفظ و نگهداری و رسیدن به اهداف متعالی آن احساس مسوولیت می کنند.

احمدی بیغش افزود: در حال حاضر ملت ایران با یک حمله اقتصادی مواجه شده که تنها راه مقابله و بی اثر کردن آن، خلق حماسه اقتصادی و سیاسی است.

استاندار خراسان شمالی نخستین میدان خلق حماسه سیاسی را انتخابات پیش رو خواند و افزود: هرکس که از صافی شورای نگهبان گذشت محترم است و چیزی که در دنیا مطرح است حضور مردم در پای صندوقهای رای است./س

برچسب ها: کارگر ، نقش ، حماسه ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.