سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان ایلام:

آلودگی هوا، از خطرناک‌ترین عوامل مرگ‌و میر انسان‌ها است

مدیر کل حفاظت محیط زیست ایلام، گفت: در سال‌جاری اجرای طرح‌های پژوهشی در راستای صیانت و حفاظت از محیط زیست در اولویت کاری این دستگاه خواهد بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران "غلامحسین کاظمی"، اظهار کرد: برای ماندگاری و طراوت این هدیه الهی مردم باید از برافروختن آتش، شکستن شاخ، برگ درختان و پخش زباله در طبیعت پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های پژوهشی امسال در راستای صیانت و حفاظت از محیط زیست در اولویت کاری این دستگاه قرار گرفته است، تصریح کرد: آلودگی هوا و زمین از خطرناک‌ترین عوامل مرگ و میر انسان‌ها است.

کاظمی هوای و زمین پاک را دوعامل اساسی در جریان زندگی سالم است، اضافه کرد: هوای و زمین پاک دو عامل اصلی در جریان زندگی سالم و بهداشتی بشر است که باید به آن توجه جدی شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست ایلام، ادامه داد: متأسفانه به سبب رواج زندگی ماشینی، آلودگی هوا و تخریب محیط زیست سلامتی افراد در شهرهای بزرگ صنعتی و پرجمعیت کشور در معرض تهدید است.

وی با بیان اینکه طبیعت بکر و زیبای ایلام در فصل بهار مورد استقبال گردشگران و تفرج‌کنندگان قرار می‌گیرد، افزود: طبیعت زیبای استان در مناطق مختلف دارای چشم‌اندازهای منحصر به فرد و باشکوهی است که باید همه در حفظ آن انجام وظیفه کنند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: ایلام ، گردشگران ، آلودگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.