سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار بالاي کاشت حلزون در منطقه مربوط به کشورمان است

در درمان اختلال پردازش مرکزي شنوايي پيشرفتهاي خوبي داشتيم ، و بيشترين آمار کاشت حلزون در منطقه مربوط به کشورمان است.

دکتر محسن احدي، دبير انجمن علمي شنوايي شناسي ايران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: اين کنگره به منظور ارايه دستاوردهاي جديد در پژوهش هاي شنوايي شناسي و تعادل برگزار شده است. همکاري در يک جمع براي رسيدن به هدفي مشخص تجربه اي بسيار گرانقدر براي همه شرکت کنندگان است و يادگيري بسيار از وجوه مختلف را باعث مي شود.

وي گفت: نزديک به 200 مقاله به دبيرخانه اين کنگره ارسال شده است که از اين تعداد 70 سخنراني و 100 پوستر ارايه مي شود. اختلال پردازش مرکزي شنوايي، وزوز گوش و درمان و مديريت آن، حفاظت شنوايي و پيشگيري ازکم شنوايي، کم شنوايي کودکان و سالمندان، وسايل کمک شنوايي وکاشت حلزون، پردازش درک گفتار، غربالگري شنوايي و اختلال در شنوايي شناسي از محورهاي مورد بحث دراين کنگره است.

دبير انجمن شنوايي شناسي ايران عنوان کرد:  يکي از مهمترين پيشرفتها در علم شنوايي شناسي در کشورمان تاسيس و راه اندازي مقطع دکتراي شنوايي شناسي است که اين امر باعث شده که پژوهش هاي وسيعي در حوزه شنوايي انجام گيرد.

وي بيان کرد: بيشترين آمار تعداد کاشت حلزون در منطقه مربوط به کشورمان است. در مورد اختلالات پردازش مرکزي شنوايي پيشرفتهاي خوبي را در درمان و تشخيص آن داشتيم و مراکز دانشگاهي اين اقدام را به طور روتين انجام مي دهند.

احدي اظهار کرد: اين کنگره از حداکثر امتياز بازآموزي ممکن و امکان جلب حضور متخصصان ساير رشته هاي علوم پزشکي برخوردار است./ح

برچسب ها: کاشت حلزون ، گوش ، شنوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.