سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك عالم تونسي شركت‌كننده در اجلاس "علما و بيداري اسلامي":

دشمنان تلاش دارند جريان بيداري اسلامي را به نفع خود مصادره كنند

يكي از علماي تونسي شركت‌كننده در اجلاس "علما و بيداري اسلامي" گفت: مسلمانان بايد مراقب دستهای پنهان در مسائل سیاسی و بیداری اسلامی باشند چرا كه دشمنان می‌خواهند این جریان را به نفع خود مصادره کنند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران مستقر در اجلاس سران محل برگزاري اجلاس "علما و بيداري اسلامي" شیخ بن قاسم بالقاسمی با تاکید بر لزوم تلاش براي ايجاد وحدت مسلمین گفت: رمز موفقیت جوامع مسلمان  فقط وحدت اسلامی است.

این عالم تونسی تصریح کرد: ما علما باید اهدافمان را به طور مشخض تعیین کنیم و در آن راستا حرکت کنیم تا بتوانیم روند بیداری اسلامی را به سرانجام مقصود برسانیم و به همين دليل باید مشخص شود جریان بیداری اسلامی یک جریانی تاسیسی است یا اصلاحی.

وی همچنین با هشدار نسبت به توطئه‌های دشمنان برای تغییر روند جریان بیداری اسلامي گفت: باید همگان مواظب دستهای پنهان در مسائل سیاسی مسلمین و بیداری اسلامی باشند چون دشمنان می‌خواهند این جریان را به نفع خود مصادره کنند.

این عالم تونسی خاطرنشان كرد: امریکا و رژیم صهیونیستی در حال وارد کردن خدشه به روند بیداری اسلامی هستند و با اقدامات خود قصد دارند جلوی گسترش آن را بگیرند.

شیخ بن قاسم بالقاسمی در پایان تصريح كرد: کشورهای مسلمانی که دیکتاتورهای حاكمشان را به زیر کشاندند بايد سعی کنند به سمت اسلام حقیقی حرکت کنند تا سعادت جوامعشان تضمین شود.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.