سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه نگاری کم اهمیت ترین شغل در آمریکا

بر اساس گزارش های به دست آمده از نتایج سالانه آژانس آمریکایی " کریرکست" در سال گذشته روزنامه نگاری از بی اعتبار ترین و کم اهمیت ترین مشاغل تخصصی در آمریکا شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سی ان ان بر اساس نتایج این نظر سنجی اگر چه این کار بسیار متنوع و در بعضی موارد دلچسب است اما پایین بودن حقوق و همچنین فشار عصبی از کاستی های این شغل پرزحمت است همچنین بر اساس این نظر سنجی بعد از شغل روزنامه نگاری به ترتیب مهندسی بیولوژیکی طبی متخصص گوش حلق و بینی از کم اهمیت ترین مشاغل در آمریکا به حساب می آیند.

همچنین از جمله مشاغل ایده آل بر اساس نتایج به دست آمده از این نظرسنجی حسابداری و حسابرسی در امور مالیاتی، دندانپزشکی، چشم پزشکی و پزشک داخلی یاد شده است.

به گزارش خبرگزاری روزنامه نگاری با فشار عصبی بالا و همچنین حقوق و دستمزد پایین در مقابل کار و زحمت بسیار زیاد از جمله مواردی است که این شغل را به بی اهمیت ترین شغل در آمریکا تبدیل کرده است.

طبق گزارش این آژانس درآمد متوسط روزنامه نگاری 36 هزار دلار در سال و مقابل درآمد مشاغل حسابداری و یا حسابرسی 65 هزار دلار در سال است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.