سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

خاتمی نیاید و اجماع شود؛ من نامزد می‌شوم

معاون سابق رئیس جمهور در دولت هشتم گفت: تقاضا و خواهش برای حضور خاتمی در انتخابات پیش‌رو بسیار زیاد است و تصور من این است که حداقل تا پایان هفته خاتمی نظر نهایی‌اش را برای آمدن یا نیامدن اعلام کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محسن مهرعلیزاده یکی از نامزد‌های احتمالی انتخابات 92 و از فعالان جریان اصلاح‌طلبی است که در جریان سفر به اردبیل به تمجید و ستایش از محمد خاتمی پرداخته و به گونه‌ای سعی داشته است تا القا کند که امروز جامعه در انتظار حضور خاتمی است و نظام نیز وی را فرزند خود می‌داند.

وی در سفر به اردبیل در خصوص مساله آمدن یا نیامدن خاتمی به صحنه انتخاباتاظهار داشت: تصور ما این است که حداقل تا پایان هفته نظر قطعی اعلام شود و بر اساس آن فرد مورد نظر از سوی خاتمی انتخاب شده یا شخصاً‌ خود او در انتخابات حاضر خواهد شد.

مهر‌علیزاده گفت: اگر شرایط طوری باشد که به هر دلیلی نتواند، در آن صورت یکی از گزینه‌های دیگر که اجماع روی آن زیاد بود وارد انتخابات خواهد شد.

وی در خصوص کاندیداتوری خودش نیز عنوان کرد: اگر خاتمی نیامد و اجماع بر این بود که بنده در انتخابات حاضر شوم، حتماً می‌آیم/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.