سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/استاندار خراسان رضوي خواستار شد؛

تبيين نقش رهبري ديني در فرآيند انقلاب و تاسيس حكومت اسلامي

استاندار خراسان رضوي گفت: تبيين نقش رهبري ديني در فرآيند انقلاب و تاسيس حكومت اسلامي بایستی از جمله راهبردهاي ستاد بزرگداشت بيست و چهارمين سالگرد ارتحال امام (ره) باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدحسين فروزان مهر در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) ايجاد اميد عمومي نسبت به آينده را یکی دیگر از این راهبردها دانست و افزود: از اين فرصت بايد در راستاي تبيين علل دشمني استكبار جهاني و قدرت هاي زورگو با انقلاب، نظام اسلامي و مردم شریف ایران استفاده شود.

وی ضمن تاكيد بر برگزاري هرچه باشكوه تر اين مراسم به عنوان يك تكليف اظهار كرد: برجسته سازي اقتدار و صلابت نظام، روحيه ظلم ستيزي،پايداري و عزت آفريني ملت ايران، تحليل عوامل پيروزي انقلاب اسلامي از جمله نقش رهبري مقتدرانه امام خميني(ره) بایستی در برنامه های مراسم امسال مد نظر قرار گیرد.

فروزان مهر ضمن تاکید برلزوم پرداختن به علل محبوبیت آرمان ها و شخصیت امام راحل(ره) و نظام اسلامی در اذهان مسلمانان و نیز آزادانديشان دنیا در اين ايام گفت: تبيين انديشه هاي سياسي حضرت امام(ره) و جايگاه ولایت فقیه براي آحاد جامعه و نسل سوم انقلاب ضروری است.

استاندار خراسان رضوي با اشاره به نقش انقلاب اسلامي در تكوين و گسترش امواج بيداري اسلامي خاطرنشان كرد: بايد تصويري روشن از انقلاب و فرهنگ غني اسلامي، مردم سالاري ديني از ديدگاه امام خميني و نقش قشرهاي مختلف جامعه در تداوم آن ارايه شود.

وي با اشاره به انتخابات پيش رو گفت: باید از ايام ارتحال امام خميني (ره) به عنوان فرصتی برای تجديد بيعت مردم مومن و همیشه درصحنه با ولي فقيه و افزايش مشاركت عمومي در انتخابات استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ضمن اعلام عشق و ارادت خود به آرمان های بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری دشمنان را مایوس خواهند کرد.

فروزان مهر در ادامه از فرمانداران، دستگاه هاي اجرايي و تشکل های مردمی خواست تا با تقسيم كاری منطقي، از تمام امكانات خود در جهت اجراي هرچه بهتر اين مراسم در سطح استان بهره گیرند.

در اين جلسه حجت الاسلام سید محمد سلطاني رييس شوراي هماهنگي تبليغات خراسان رضوي نيز ضمن تشريح برنامه هاي بيست و چهارمين سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: اين ستاد با 17 كميته و برنامه ريزي در جهت برگزاری 34 برنامه کلی در استان، آغاز به كارکرده است.

وي افزود: علاوه بر برگزاری ويژه برنامه ها، در روزهای 13، 14 و 15 خردادماه به ترتيب مراسم بزرگداشتي از سوي نيروهاي مسلح، نماينده معزز ولي فقيه در خراسان بزرگ و شوراي اداري خراسان رضوي در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

گفتني ست در ابتداي اين جلسه كميته هاي تابعه ستاد به ارایه برنامه هاي خود در ایام رحلت امام خمینی(ره) پرداختند/س

برچسب ها: تبیین ، نقش ، رهبری ، دینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.