سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

پارگی ایجاد شده بر روی بدنه مخزن مواد آلوده در مركز انتقال نفت بیدرویه ترمیم شد

مخزن 25 فوتی مواد آلوده در مركز انتقال نفت شهید یوسف زاده باغبان كه قسمتی از آن دچار پارگی شده بود مورد اصلاح و بهره برداری كامل قرار گرفت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مرتضی جوكار با اعلام این خبر افزود : پارگی ایجاد شده بر روی بدنه مخزن مواد آلوده كه بر اثر بمباران و برخورد تركش در دوران جنگ تحمیلی آثار او باقی مانده بود با ابتكاری خاص و بدون هرگونه جوشكاری یا استفاده از چسب مورد اصلاح و تعمیر قرار گرفت .

سرپرست مركز انتقال نفت شهید یوسف زاده باغبان ادامه داد : پارگی این مخزن كه در ارتفاع 15 فوتی از 25 فوت ارتفاع كل می باشد به هنگام رسیدن مواد تا این ارتفاع نشتی بوجود می آمد و در نهایت باعث آلودگی بدنه مخزن و هم چنین محوطه می شد كه طی یك اقدام كاملاً ایمن و ابتكاری ، اصلاحات مورد نیاز انجام و در سرویس بهره برداری قرار گرفت .

وی یادآور شد : این مخزن قبل از اصلاح تنها 15 فوت مواد را نگهداری می كرد كه با پوشاندن پارگی ایجاد شده ظرفیت آن به 25 فوت افزایش پیدا كرده است .

گفتنی است : مركز انتقال نفت شهید یوسف زاده باغبان ( بیدرویه ) فرآورده ارسالی از مركز انتقال نفت شهید زنگنه (سبزاب ) را با خطوط 10 و 16 اینچ دریافت و آنرا به مركز انتقال نفت تنگ فنی در منطقه لرستان ارسال میكند . /س
برچسب ها: ترمیم ، پارگی ، مخزن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.