سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور دانشجویان علوم پزشکی در فعالیت های فرهنگی مطلوب است

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هفته خوابگاهها گفت:حضور دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در عرصه فرهنگی در حد قابل قبولی است و روز به روز بیشتر می شود.

جوانمرد ، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: حضور پررنگ دانشجویان علوم پزشکی در جشنواره های فرهنگی که هر سال برگزار می شود نشان می دهد که مشارکت دانشجویان مطلوب است و باید برنامه ریزی متناسب  فرهنگی را نیز در نظر داشت.

جوانمرد در حاشیه بازدید از خوابگاهها که با بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر آیتی معاون امور فرهنگی وزارت بهداشت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سایر روسا از خوابگاه دانشجویی دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت:  هنوز با شاخص فرهنگی مطلوب دانشگاخ علوم پزشکی فاصله داریم.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه گفت: هر چند  هنوز با وضعیت مطلوب در حوزه فرهنگی فاصله داریم اما آمار مشارکتهای دانشجویان در فعالیت های فرهنگی در سطح کشور خوب ارزیابی می شود و امیدواریم با حضور پررنگ در جشنواره های فرهنگی  که امسال در ارومیه برگزار می شود نیز شاهد حضور حداکثری دانشجویان عدم پزشکی باشیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.