سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

جامعه کارگری جهادگران جبهه اقتصادی کشور

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از جامعه کارگری به عنوان جهادگران جبهه اقتصادی کشور یاد کرد و گفت: امروز با حضور مسئولان از ۱۸ کارگر نمونه استان تجلیل می شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ عابدین محمدی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در همایش تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحد نمونه استان اظهار داشت: از 5 لغایت 11 اردیبهشت به عنوان هفته کار و کارگر نامیده شده و این هفته فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از این قشر زحمتکش است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر"کار کارگران ستون فقرات جامعه هستند"، افزود: کار صالح پاک کننده گناهان است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تجلیل از کارگران نمونه ابلاغ شده است، ادامه داد: کارگران نمونه بر اساس اولویت های خاص از جمله شرکت در فعالیت های مختلف، شرکت در بسیج واحد، رعایت شئونات اسلامی و ... انتخاب می شوند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از معرفی 780 کارگر نمونه از سوی کارگاه های مختلف استان خبر داد و گفت: از این تعداد 18 کارگر نمونه، 5 گروه کار نمونه و یک واحد نمونه انتخاب شده اند.

محمدی با بیان اینکه همایش در سطح شهرستان های نیز برگزار می شود، اذعان کرد: در این همایش از کارگران نمونه شهرستان ها تجلیل به عمل می آید.

وی از انجام 4 هزار و 800 مورد بازرسی در سطح استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: 8 بازرس در سطح استان برای جلوگیری از حوادث و رفع نواقص فعالیت می کنند.

محمدی با بیان اینکه خراسان جنوبی پایین ترین نرخ حوادث ناشی از کار را دارد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بر اساس اعلام مرکز آمار و اطلاعات ایران این استان پایین ترین نرخ بیکاری کشور را دارا است./س

برچسب ها: کارگر ، جهاد ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.