سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دکتر ایازی مطرح کرد:

تعامل سازنده مدیریت شهری و بانوان منشا رونق فعالیت‌های فرهنگی پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت:خدماتی که طی دوره اخیر مدیریت شهری به این قشر ارایه شده و جلب مشارکت حداکثری بانوان در اداره امور، رونق فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را به دنبال داشته است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر سید محمدهادی ایازی در جشن تقدیر از بانوان پرسنل این معاونت که صبح امروز 9اردیبهشت با حضور مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: برخورداری از روحیه قوی اجتماعی، مشارکت پذیری و پذیرش مسئولیت بانوان را به افرادی موفق و پرتلاش تبدیل کرده است که امور واگذار شده به آنها با اهتمام و جدیت مثال زدنی انجام می‌دهند.
وی گفت: به واسطه انقلاب و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی نقش زنان در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به بیش از 50 درصد رسیده و آنها در تمام عرصه های اجتماعی حضور داوطلبانه و آگاهانه دارند.
ایازی تصریح کرد: 62 درصد از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز عالی علمی و آموزشی کشور به دلیل تلاش و علاقه به القوه بانوان به پیشرفت و حضور اجتماعی به این قشر اختصاص یافته است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: سراهای محله با مشارکت و همکاری بانوان به مکان‌های فعال برای اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است و شاهد حضور گسترده آنها درتمام تصمیم گیری‌های شهرداری تهران  از اجرای برنامه های مناسبتی نظیر تشکیل حلقه آبی دیابت در بوستان ولایت تا اجرای طرح پژوهشگران محله هستیم.
وی عنوان کرد: خدماتی که طی دوره اخیر مدیریت شهری به این قشر ارایه شده و جلب مشارکت حداکثری بانوان در اداره امور، رونق فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را به دنبال داشته است. حضور بیش از 50 درصدی بانوان در فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و به خصوص جشنواره های 7 گانه شهری نشان دهنده اعتماد و وجود تعامل سازنده بین این قشر و مدیریت فرهنگی شهر است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: راه‌اندازی بوستان بانوان، مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی شهربانو، 374 خانه تسنیم و جشنواره تسنیم از مهمترین خدماتی است که دوره اخیر مدیریت شهری به بانوان ارایه شده است.
ایازی تصریح کرد: رونق فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مرهون مشارکت و همکاری بانوان و دغدغه ای است که آنها نسبت به اجرای صحیح حقوق و اخلاق شهروندی، توسعه شهر و ارتقا هویت اجتماعی دارند./ف
 

برچسب ها: تعامل ، مدیریت ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.