سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

ساخت ضریح مطهر ابراهیم مجاب (ع) 75 درصد پیشرفت دارد

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: عملیات ساخت ضریح مطهر ابراهیم مجاب (ع) ، در این استان 75درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در نیمه اول امسال تکمیل و به کربلای معلی منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، هوشنگ بازوند گفت 25 درصد علمیات اجرایی باقی مانده ساخت این ضریح مطهر مربوط به تولید گوی و ماسوره ، ظریف کاری منبت و معرق داخلی است که طبق برنامه ریزی انجام شده در دست انجام است.
وی توضیح داد: این ضریح مطهر پس از اتمام و انتقال به کربلای معلی بر فراز تربت پاک حضرت ابراهیم مجاب (ع) نوه امام موسی کاظم (ع) در رواق شمالی حرم مطهر امام حسین (ع) نصب می شود.
معاون عمرانی استانداری استان مرکزی بیان کرد: استان مرکزی یکی از مناطق پیشرو در مشارکت های مردمی بازسازی عتبات عالیات است و این استان برای سال جاری چندین پروژه پیشنهادی بازسازی در کربلا را در دست مطالعه دارد.
بازوند ادامه داد: مشارکت بالای مردم در بازسازی عتبات عالیات بیانگر ارادت قلبی آنان به خاندان عصمت و طهارت و ائمه اطهار (ع) است.
وی عنوان کرد: تبادل نظر و بهره گیری از تجارب ستادهای بازسازی عتبات عالیات استان های دیگرکشور با هدف توسعه فعالیت های این ستاد از برنامه های اولویت دار امسال است. /س


برچسب ها: ساخت ، ضریح ، ابراهیم مجاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.