سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ملي پوش خراساني دارنده مدال برنز كشتي آزاد آسيا:

رقابت هاي 3 جانبه نيويورك در حفظ رشته كشتي در المپيك موثر خواهد بود

كشتي گير ملي پوش خراسان رضوي گفت: رقابت هاي روز جهانی كشتي در نيويورك با حضور 3 كشور صاحب نام جهان در كشتي برگزار می شود، در حفظ اين ورزش در المپيك موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،حامد تاتاري كه پس از كسب مقام سوم رقابت هاي آزاد قهرماني آسيا در تهران در مشهد به سر مي برد، اظهار كرد: بعد از چند روز استراحت، به اردوي آمادگي تيم ملي در تهران باز خواهم گشت تا براي شركت در مسابقات 3 جانبه روز جهانی كشتي كه 25 ارديبهشت ماه با حضور تيم هاي روسيه، ايران و آمريكا در شهر نيويورك برگزار مي شود آماده شوم.

وي ادامه داد: با توجه به موضوع مطرح شده در خصوص حذف كشتي از رقابت هاي المپيك، برگزاری اين مسابقات با حضور 3 كشور صاحب نام كشتي جهان، در حمايت از اين ورزش بسيار موثر خواهد بود.
ملي پوش كشتي آزاد خراسان رضوي در مورد كسب مدال برنزش در رقابت هاي قهرماني آسيا در هند عنوان كرد: متاسفانه به دليل اختلالی که در سيستم خوابم به وجود آمده بود در روز مسابقه در شرايط ايده آل قرار نداشتم.
تاتاری افزود: احساس مي كردم بازی های آسانی پيش رو داشته باشم، شرايط داوري نيز براي كشتي گيران ايراني به گونه اي بود که باعث شد به نتيجه دلخواهم نرسم.
وی با بيان اينكه براي جبران نتيجه بدست آمده در هند به آمريكا مي روم، گفت: بعد از اين مسابقات مرحله نهايي انتخابي تيم ملي را در مرداد ماه پيش رو دارم كه بايد با عملکرد مطلوب براي رقابت هاي جهاني مجارستان آماده شوم.  /س

برچسب ها: حفظ ، رشته ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.