سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براساس تفاهم‌نامه بيمه مركزي با اورژانس صورت گرفت؛

واگذاري 10 دستگاه آمبولانس تخصصي به اورژانس

طي تفاهم‌نامه همكاري بيمه مركزي با اورژانس كشور، تعداد 10 دستگاه آمبولانس تخصصي به ارزش دوميليارد تومان به اورژانس جاده‌اي واگذار شد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب‌دا؛ در نشستي كه با حضور رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران، معاون درمان وزارت بهداشت و رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي برگزار شد، سيدمحمد كريمي، رئيس كل بيمه‌ مركزي اظهار داشت: مديريت ريسك در صنعت بيمه امري حياتي است و در نجات جان مصدومان و كاهش تلفات جاده‌اي بسيار تأثيرگذار است بنابراين بيمه وظيفه خود مي‌داند براي تسريع اقدامات و طي اين تفاهم‌نامه تعداد 10 دستگاه آمبولانس به قيمت 20 ميليارد ريال در اختيار اورژانس قرار دهد.

براساس اين گزارش، معاون درمان نيز در اين نشست ضمن تشكر از بيمه مركزي اعلام كرد: در سال 91 بهترين عملكرد و همكاري را با سازمان بيمه داشته‌ايم.

دكتر حسن امامي رضوي ادامه داد: ناوگان ارائه خدمت اورژانس پيش بيمارستاني در دولت نهم و دهم تجهيز و تكميل شده است و تقريباً به 3000 دستگاه آمبولانس و بيش از 2000 پايگاه اورژانس دست يافته‌ايم.

وي در پايان افزود: براي كاهش آمار فوتي و مصدومين تلاش بسياري در سال‌هاي اخير در حوزه اورژانس شده كه صنعت بيمه نيز همكاري بسيار خوبي در اين زمينه با وزارت بهداشت داشته است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.