سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

جانبداري مديران از هر كانديدايي جرم است

رئيس ستاد انتخابات هرمزگان گفت:جانبداري و حمايت مديران و مسئولان از هر كانديدايي جرم محسوب مي شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس
گل محمد بامري در نخستين كميسيون دانشجويي در سال جدید افزود : هيچ مدير و مسئولي حق حمايت و جانبداري از كانديداهاي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر وروستا را ندارد و در صورت حمايت مديران با آنها به شدت برخورد مي شود.

وی نظارت را مولفه اصلي در دردانشگاهها دانست وتصريح كرد: هيئتهاي نظارت بر دانشگاهها بايد با جديت تمام نظارت كاملي بر شناسايي و دعوت كانديداهاي احتمالي داشته باشند.

معاون سياسي امنيتي استاندارهرمزگان با بيان اين كه برخي افراد در تبليغات سعي در تخريب اذهان مردم دارند گفت: اين افراد با زير سوال بردن خدمات دولت سعي در بزرگ جلوه دادن و معرفي شايسته اي از خود به مردم دارند.

وي تاکید کرد : در دانشگاهها نباید فضاي نظامي همچون تريبون آزاد ،برگزاري نمايشگاهها و ميزگردها ساخته شود.

بامري امانتداري ،عدالت محوري و صداقت را سه مولفه اصلي در انتخابات دانست و تصریح کرد: رعايت اين سه مولفه در انتخابات نشان از حركتي حماسي و تاريخي در ايران اسلامي دارد.

وي با اشاره به نامگذاري سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي توسط رهبر انقلاب اسلامي گفت: فرمايشات مقام معظم رهبري الگويي مناسب براي خلق حماسه اي سياسي در كشور است.

بامري با بيان اين مطلب كه نقشه دشمنان همواره كم رنگ جلوه دادن انتخابات است افزود: نشستهاي 1+5 وگذاشتن پرونده نظامي روي ميز هيچ تاثيري به كم رنگ شدن انتخابات امسال ندارد زيرا كه جريان شناسي و بصيرت مردم بهترين مولفه براي بر ملا كردن نقشه هاي شوم دشمنان است./س


برچسب ها: بامری ، جانبداری ، جرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.