سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترين پرديس تفريحي و گردشگري پايتخت در چند قدمي بهره برداري

شهردار منطقه 22 گفت: درياچه چيتگر به عنوان بزرگترين پرديس تفريحي و گردشگري شهر تهران در منطقه 22 در چند قدمي بهره برداري قرار گرفته است.

حسين مرادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: عمليات اجرايي درياچه چيتگر با وسعت کلي بالغ بر 250 هکتار که پس از 40 سال به همت مديريت شهري در محدوده شمال غرب از 2 سال پيش آغاز شده و بزودي فاز اول آن به بهره برداري خواههد رسيد.
وي با اشاره به اينکه اين پروژه در 134 هکتار حوزه آبگير و 112 هکتار حوزه پيراموني و فضاي سبز اطراف به بهره برداري خواهد رسيد، تصريح کرد: بهره برداري از اين پروژه افزون بر اينکه در ابعاد مختلف گردشگري و زيست محيطي کارکردهاي بسياري دارد، در حوزه گردشگري نيز با توجه به امکانات بسياري که براي آن انديشيده شده، نقطه عطف فعاليت هاي تفريحي در کلانشهر پايتخت به شمار خواهد رفت.
وي گفت: درياچه چيتگر پس از بهره برداري از بزرگراه شهيد خرازي، بزرگراه شهيد حکيم و آزادراه آزادگان دسترسي خواهد داشت و ورود به محدوده آن از 8 ورودي شامل 3 ورودي در شمال درياچه و 3 ورودي در شرق و 2 ورودي در غرب و شمال غرب آن ميسر مي شود.
وي در ادامه از ايجاد فضاي بازي ساحلي، امکانات مختلف براي بازي هاي آبي، آبنماي موزيکال و زمينه هاي بازي پنت بال و فضاهاي بازي کودکان در منطقه ساحلي خبر داد و گفت: تجهيزات ورزشي و بدنسازي خاص متناسب با نياز سالمندان، کودکان و ناتوانان جسمي و نيز در مجموعه تفريحي گردشگري موجود ايجاد خواهد شد./ف
برچسب ها: پردیس ، تفریحی ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.