سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كدخدايي در بازديد از محل چاپ تعرفه‌های انتخاباتی:

تعرفه‌هاي انتخاباتي از بالاترين استانداردهاي روز برخوردار است

سخنگوي شوراي نگهبان و عضو هيئت مركزي نظارت بر انتخابات با بيان اينكه تعرفه‌هاي انتخاباتي هم به لحاظ کیفیت و هم از لحاظ امنیتی و ایمنی از بالاترین استانداردهای روز برخوردار است، گفت: اين تعرفه‌ها با تدابیر کامل ایمنی و امنیتی چاپ می‌شود و سپس با تدابیر ایمنی و امنیتی کامل در اختیار مسئولان برگزاری انتخابات قرار می‌گیرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از شرکت چاپ و نشر بانک ملی محل چاپ تعرفه‌های انتخاباتی دیدن کرد.

وي در جمع مدیران و کارکنان این شرکت گفت: تعرفه‌های انتخابات یکی از موضوعات حساس انتخابات است که همه مردم، نامزدها و طرفداران آن‌ها مشتاق هستند که بدانند این تعرفه‌ها چگونه و در چه شکلی چاپ می‌شود و در اختیار هیئت‌های اجرایی و نظارت قرار می‌گیرد.

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات افزود: تعرفه‌های انتخاباتی با تدابیر کامل ایمنی و امنیتی در مرکزی که از همه امکانات پیشرفته استفاده شده است چاپ می‌شود و پس از آن هم با تدابیر ایمنی و امنیتی کامل در اختیار مسئولان برگزاری انتخابات قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: در مرحله طراحی نیز با استفاده از کارشناسان متعدد، مذاکرات بین وزارت کشور و شورای نگهبان انجام شد و در نهایت فرم نهایی تعرفه به تایید اعضای شورای نگهبان رسید؛ البته گاهی اوقات فرم‌های اولیه چند بار بین شورا و وزارت کشور در رفت و آمد است تا فرم نهایی شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران به دلیل اینکه عهده‌دار چاپ اوراق اعتباری و اسناد مهمی است، طبیعتاً به طور عادی هم مستلزم تشریفات اداری خاص و تدابیر امنیتی و ایمنی خاص است که به طور شبانه‌روزی این تدابیر اعمال می‌شود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان کرد: به دلیل وظایف نظارتی تلاش می‌کنیم که در این چاپخانه حضور داشته باشیم و معمولاً برای همه انتخابات و چاپ تعرفه‌ها نیروهای ما در این مکان حضور دارند و با همکاری کارمندان این شرکت وظایف نظارتی انجام می‌شود.

کدخدایی افزود: در این بخش می‌توانیم به مردم اطمینان بدهیم که با همکاری کارمندان این شرکت، چاپ تعرفه‌ها هم به لحاظ کیفیت و هم از لحاظ امنیتی و ایمنی از بالاترین استانداردهای روز برخوردار است و هیچ مشکلی در نوع کاغذ، چاپ و فرمت (شکل) آن وجود ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به نمایندگی از این شورا از خدمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران برای چاپ تعرفه‌های انتخابات تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.