سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفرزاده: واژه صغر سني باید از اذهان پاک شود / نیازی به تقلب نداریم

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان جهان دنبال می کند .

 فرهاد نفر زاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی  انجام شده ما نخستین مرحله تمرینات خود را 26 فروردین ماه امسال در تهران به مدت 12  روز دنبال کردیم.
 
وی تصریح کرد: اردوی نخست بیشتر جنبه شناسایی بازیکنان  را داشت تا بتوانیم از میان نفرات مورد نظر بهترین ها را برای ادامه کار انتخاب کنیم.

 وی یاد آور شد: قرار است از دومین مرحله اردوی تدارکاتی کار به شکل تخصصی تر دنبال شود و خود را برای حضور بهتر در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کنیم.

وی تصریح کرد:  مرحله نخست اردوی تدارکاتی تیم می جوانان در دو فاز برگزار شد، فاز اول 21 بازیکن مورد تست قرار گرفتند و در فاز دوم 23 والیبالیست دیگر اضافه شدند در نهایت ما عملکرد 44 بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دادیم.
 
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه تصریح کرد: در میان نفرات حاضر در اردوی تدارکاتی برخی ملی پوشان که در گذشته عضو تیم ملی جوانان و نوجوانان حاضر در مسابقات آسیا، تیم ملی دانش آموزی، مسابقات لیگ برتر لیگ دسته یک و.... بودند،  حضور داشتند. طبق بررسی های کار شناسانه از میان این 44 بازیکن،  20 والیبالیست را برای حضور  در اردوی بعدی انتخاب کردیم.

** میلاد عبادی پور، خط نخورده است

 نفر زاده در پاسخ به این سوال که چرا میلاد عبادی پور در یافت کننده تیم ملی جوانان با وجود داشتن عملکرد خوب خود در لیگ  برتر جزو نفرات دعوت شده  به تیم ملی  نیست؟ گفت: طی در خواستی که کادر فنی تیم کاله آمل از ما داشت، چون آن ها به وجود این بازیکن در مسابقات جام باشگاه های آسیا احتیاج داشتند، ما و فدراسیون هم نهایت همکاری را با آن ها داشتیم.

وی یادآور شد: نبود "میلاد عبادی پور" در مرحله نخست اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان به معنای خط خوردن وی از تیم ملی نیست بلکه به طور قطع "عبادی پور" در دومین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی جوانان حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد: از میان بازیکنانی که در طول مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ترکیب تیم ملی ایران را تشکیل می دادند 95 درصد به این مرحله دعوت شده اند، به طور قطع هر بازیکنی که شرایط بهتری از نظر فنی داشته باشد در لیست دعوت شدگان به مراحل بعدی دعوت می شوند.

** با بضاعت زیاد، نیازی به تقلب نداریم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در خصوص وجود صغر سنی در ترکیب این تیم اظهار داشت: من فکر می کنم ما به اندازه ای در کشورمان استعداد خوب و حرفه ای داریم که دیگر نیاز به استفاده از راه هایی چون صغر سنی نیست، به نظرم نباید دیگر از این واژه در والیبال ما استفاده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور بازیکنان جوان که از تمامی جهات شرایط ایده آلی دارند ما می توانیم با ترکیبی آماده و قدرتمند به مصاف حریفان جهانی خود برویم با توجه به این موضوع دیگر نیازی نداریم که نسبت به کاهش سن بازیکنان و به نوعی تقلب رجوع کنیم.

در حال حاضر برای ما خروجی های تیم ملی جوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، یعنی چه تعداد بازیکنان جوان به تیم های رده سنی بزرگسالان راه می یابند.

وی گفت: با توجه به آن که در حال حاضر سالن فدراسیون محل برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی بزرگسالان و زیر 23 سال است ما قرار است، 2 مرحله نخست اردوی تدارکاتی و آماده سازی خود را با همکاری باشگاه سایپا در مجموعه ورزشی این باشگاه برگزار کنیم./آق

برچسب ها: جوانان ، کشورمان ، تمرینات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.