سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

35 پروژه با وزارت دفاع بسته شده است

پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی تاکنون 35 پروژه با وزارت دفاع بسته، همچنین با وزارت بهداشت و نفت نیز پروژه های زیادی بسته ایم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ منصور انبیا، رئیس پژوهشگاه شیمی و منهدسی شیمی صبح امروز در اولین نشست روسای دانشگاه های کشور که در سالن همایش های پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی طی سخنرانی گفت: صبح امروز مرکز همایش های حکمت پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی با 8 هزار متر زیر بنا و سه سالن آمفی تئاتر و هزینه بالغ بر 2 میلیارد تومان با حضور وزیر علوم افتتاح شد.

وی در ادامه به سابقه پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی و انعقاد تفاهم نامه های مختلف و پروژه های مختلف با سازمان های وزارت خانه ها اشاره کرد و گفت: حدود 2 دهه است که از سابقه این پژوهشگاه می گذرد و این پژوهشگاه توانسته بر مبنای سیاست های کلان وزارت علوم فعالیت های علمی زیادی انجام دهد، چنانچه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی و دکتری پژوهش محور دانشجویان در این پژوهشگاه موجب شده که ظرفیت های این پژوهشگاه افزایش یابد همچنین تاکنون 35 پروژه با وزارت دفاع به امضا رسیده است که پروژه هایی با وزارت بهداشت و نفت نیز این پژوهشگاه داشته است.

وی تصریح کرد: 60 درصد ازمواد اولیه دارویی در سالهای گذشته از خارج از کشور وارد می شده که هم اکنون این پژوهشگاه توانسته این مواد اولیه را در داخل تولید کند.

وی در خصوص ارتباط با صنعت این پژوهشگاه اظهار داشت: هم اکنون توانسته ایم همه کاتالیست ها در داخل کشور تولید کنیم که این امر نشان از رشد علمی پژوهشگران ایران است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.