سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

همكاري تخصصي شوراي معارف صدا و مركز پژوهش‌هاي اسلامي

شوراي معارف صدا و مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما زمينه‌هاي همكاري تخصصي در برنامه‌سازي ديني را بررسي كردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دومين جلسه شوراي معارف معاونت صدا در سال 92 به دعوت مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما در قم برگزار شد.
محمد لطفي نياسر دبير شوراي معارف صدا ضمن باز شماري ماموريت‌هاي اين شورا گفت: ارتقاء سطح برنامه هاي معارفي معاونت صدا و عمق بخشيدن در سطوح كيفي برنامه هاي معارفي از جمله وظايف مهمي است كه شوراي معارف با اتكا به مراكز تخصصي و ذخاير معارفي حوزه هاي علميه  مي تواند در تحقق آن موفق باشد.
حسين گودرزي رييس مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما نيز اظهارداشت: ابتناء آثار و عملكرد مبتني بر دين اين مركز، روش‌مندي و پاسخگويي به  نيازهاي سازمان عمده محورهاي كاري مركز پژوهش‌ها است كه اميدوارم با ادامه همكاري‌هاي صميمانه با شوراي معارف معاونت صدا بتوانيم فرهنگ كار مشترك را توسعه بخشيده و در جهت نزديك كردن تعاملات  هر بيشتر صف و ستاد، سطح كيفي و محتواي ديني برنامه‌هاي سازمان را افزايش دهيم.
رييس مركز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما با تاكيد بر افزايش همكاري‌هاي مركز و شوراي معارف صدا گفت: يكي از وظايف و ماموريت‌هاي مهم مركز پاسخگويي به نيازها و سفارش‌هاي پژوهشي مراكز و معاونت‌هاي مختلف سازمان است كه بر اساس اين رويكرد مركز آمادگي دارد تا با تعامل بيشتر با مجموعه سازمان گامي موثر در پاسخگويي به نيازهاي پژوهشي معاونت‌ها به ويژه معاونت صدا بردارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.