سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بهره برداری از 118 واحد تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوي

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي، از بهره برداری تعداد 118 واحد صنعتی و تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی سطح استان در سال گذشته خبر داد.

 

علي سليماني در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار داشت: با تکمیل و بهره برداری از این واحدها ، برای 5061 نفر ایجاد اشتغال شد.

وي اظهار داشت: برای به بهره برداری رسیدن این واحدها در سال گذشته ، مبلغ 3358 میلیارد ریال در شهرکهـا و نواحی صنعتی استان، سرمایه گذاری شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی عنوان كرد: این واحدهای تولیـدی و صنعتی، در زمینه های صنایع غذایی، سلولزی، کانی غیر فلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک ، فعالیت می کنند.

سليماني تصریح کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در استان خراسان رضوي، از جمله مهمترین برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی در سال جاری است.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبـری مزين به سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي شده است، تلاشگران عرصه صنعت باید از تمام ظرفیتها و پتانسیلهای موجود برای شکوفایی شهرکها و نواحی صنعتی و ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات تولیدی جهت حضور هرچه بهتر در بازارهای داخلی و بین المللی، استفاده کنند.

 

برچسب ها: واحد ، تولیدی ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.