سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واحد ورامين برگزار شد:

نخستین همایش ملی یافته های نوین در علوم زیستی

نخستین همایش ملی یافته های نوین در علوم زیستی با حضور کریم زارع، مشاور عالی ریاست دانشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ورامین، با ارائه ۴۲۰ مقاله در گرایش های مختلف علوم زیستی برگزار شد .

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ورامین و کانون دانشجویی این دفتر، نخستین همایش ملی یافته های نوین در علوم زیستی، در سالن آمفی تئأتر دانشکده کشاورزی واحد ورامين، با حضور آقايان؛ دكتر کریم زارع، مشاور ریاست عالي دانشگاه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسینعلی شیبانی، ریاست واحد، سید سجادی، دبیر مجله علوم زیستی واحد ورامين، هيأت رئیسه واحد ورامين، مسئولین شهرستان، جمعی از اساتيد، محققان، اندیشمندان و اعضای هيأت علمی سراسر کشور و جمع کثیری از دانشجویان و ارائه دهندگان مقالات، در روز شنبه، هفتم ارديبهشت ماه سال جاري برگزار شد.
 
 
در این همایش ابتدا دكتر شیبانی، ریاست واحد ورامين، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در همایش، به ارائه دستاوردهای واحد پرداخت و واحد ورامین را به عنوان قطب علمی کشاورزی جنوب شرق استان تهران معرفی و به برگزاری تعداد 45 همایش در واحد و همچنین برگزاری کرسی های آزاداندیشی در واحد اشاره کرد.
 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتباط دانشگاه با صنعت و تولید علم و توجه به اختراعات و اکتشافات و تجهیز آزمایشگاه ها سخن گفت و از کمیته برگزار کنندگان همایش تقدیر و تشکر کرد. در ادامه، دكتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص این همایش به سخنرانی پرداخت .دكتر كريم زارع، با اشاره به ارتباط همایش یافته های علوم زیستی با دانش کشاورزی علوم زیستی و شیمی و فیزیک را در یک رده که علوم پایه است دانست و در ادامه به 53000 عضو باشگاه پژوهشگران جوان در دانشگاه اشاره داشت.
 
 
وی به اختراعات و اکتشافات باشگاه و تشویق قشر جوان جهت پویایی این مجموعه سخن گفت  و دانشجویان را تشویق و ترغیب به پژوهش نمود.همچنین سن 40 سالگی را آینده نگری و جوانی ، 40 سالگی به بعد را جوانی فکر و 60 سال به بعد را جوانی عقل دانست.
 
 
 ايشان با اشاره به آیه وقتی سختی ها را تحمل کردید کارها آسان خواهد شد به تقویت بعد پژوهشی و باشگاه و بعد فرهنگی در دانشگاه سخن به میان آورد و تشویق جهت رونمایی از اختراعات و اکتشافات  جوانان ونخبگان علمی پرداخت و در ادامه موافقت پایه گذاری قطب علمی علوم زیستی و کشاورزی در واحد ورامین را لازم دانست. در ادامه همایش، سخنرانان برتر همایش به سخنرانی پرداختند و کمیته های داوری در جایگاه قرار گرفتندو  ارائه کنندگان مقالات، طبق سین زمانی همایش، مقالات خود را ارائه و یا به شکل پوستر ارائه نمودند و در پایان همایش که تا ساعت 18:30 به طول انجامید، از 3 سخنران برتر، 3 مقاله برتر و 3 پوستر برتر، با اهداء لوح و هدايا تقدیر به عمل آمد.

 

برچسب ها: همایش ، زیستی ، ورامین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.