سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح انجمن علمي دانشگاه امير كبير به محصول تبديل شده است

مدير اداره كل انجمن‌هاي علمي و امور المپياد دانشگاه صنعتي اميركبير گفت: از بين 30 طرح حمايت شده توسط اداره كل انجمن‌هاي علمي، 10 طرح آن به محصول تبديل شده است و هم اكنون در آزمايشگاه هاي دانشگاه استفاده مي‌شود.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران  حاضر در دانشگاه امير كبير دكتر نادري، مدير اداره كل انجمن هاي علمي و امور المپياد دانشگاه صنعتي اميركبير( پلي تكنيك تهران) در برنامه تقدير از فعاليت‌هاي انجمن‌هاي علمي اين دانشگاه گفت: بخش ايده پردازي و نوآوري، تاكنون شاهد 43 ايده بوده است كه 30 طرح آن مورد حمايت قرار گرفته است و در مدت 6تا 9 ماه،‌10 طرح به محصول تبديل شده است.

وي افزود: در كنار اين طرح‌ها ، بانك ايده هم تشكيل داده‌ايم و در صورتي فردي داراي ايده باشد و نتواند آن را به محصول تبديل كند اين ايده نگهداري شده و به اشخاص ديگر واگذار مي‌شود.

نادري با بيان يانكه آمار كمي از فعاليت‌هاي انجمن‌ علمي بالغ بر 606 برنامه است بيان كرد: اين آمار مربوط به كلاسهاي برگزار شده، سمينار، نشريات و مسابقات و ديگر موارد مي‌شود.

وي در خصوص مسابقات برگزار شده اين گونه توضيح داد: مسابقات برگزار شده عبارت است از مسابقات اريگامي، پلهاي ماكاروني، سودوكو، هوافضا،‌A CM دانش آموزي و دانشجويي، عكاسي فيزيكي و متالوگرافي كه بعضي از اين طرحها در سطح كشور و بين‌المللي اجرا مي‌شوند.

نادري خاطر نشان كرد: نشريه تلاش، ا ز جمله نشريه‌اي است كه طراحي و چاپ آن در اداره كل انجام مي‌شود و مجموعه‌اي است كه فعاليت‌هاي انجمن علمي، مشكلات آنها را طراحي مسابقه را پوشش مي‌دهد.


برچسب ها: دانشگاه ، نشریه ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.