سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 64 رشته؛

ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان آغاز شد

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان از آغاز پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی این دانشگاه در 64 رشته خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران، عباس قاسمی‌زاد در جلسه دانشگاه علمی‌کاربردی استان زمان آغاز پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی سال 1392 را تا روز شنبه 14 اردیبهشت جاری عنوان کرد.

وی پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی را در 243 رشته و 4719 کد رشته محل عنوان کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان افزود: این دوره‌ها در سراسر کشور با ظرفیت بیش از 177 هزار نفر و در گیلان با 64 رشته، 154 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش بیش از 6 هزار نفر انجام می‌شود.

وی از متقاضیان خواست تا در تاریخ مذکور و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است، و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ترمی نظام آموزش مهارتی سال 92 اقدام کنند.

قاسمی‌زاد ثبت‌نام داوطلبان را اینترنتی خواند و تصریح کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این دوره‌ها به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان باید توسط کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106 هزار ریال وجه ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند./س
برچسب ها: علمی ، کاربردی ، کاردانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.