سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستمی:

خواستار کار با مربی دیگر جز باقری هستيم

قهرمان المپیکی کشورمان گفت: در جلسه ای که با رئیس فدراسیون درخصوص حل مشکلات به وجود آمده وزنه برداران المپیکی با سرمربی وزنه برداری برگزار شد خواستار کار با مربی دیگري جز باقری شدیم.

کیانوش رستمی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: تا به امروز هیچ گونه اطلاعي از نتیجه پایانی این جلسه از سوی رئیس فدراسیون وزنه برداری به ما نشده است و قرار شد که رضازاده با وزیر ورزش جلسه ای داشته باشد سپس نتیجه را به ما اعلام کند.

قهرمان المپيکي کشورمان ادامه داد: به دلیل آنکه دیگر نمی توانیم بی حرمتی ها را تحمل کنیم و دیگر اين رفتارها قابل هضم نمی باشد به این دلیل با هم اندیشی که بین المپیکی ها به عمل آمد به این نتیجه رسیدیم که برای تداوم مدال آوری هایمان و گذراندن تمرینات بی حاشیه و بي استرس از رئیس فدراسیون درخواست یک مربی دیگر را داشته باشیم تا دیگر هیچ مشکلی به وجود نیاید.

رستمی تصريح کرد: صحبت هایی را در مورد اين موضوع شنیده ام که وزنه بردارها جلسه ای با حسین توکلی داشته اند و اين قهرمان وزنه برداري اولویت ما برای مربی تمرینی خود می باشد ولی من این صحبت ها را تکذیب می کنم و حتی می توانم بگویم من حداقل یک سال پیش حسین توکلی را دیده ام و پس از آن هیچ دیداری با این شخص نداشته ام.

قهرمان المپیکی در خصوص وضعیت آمادگی اش افزود: تمرینات خود را به صورت مستمر پيگيري مي کنم و می توانم به جرات بگویم به آمادگی 90 درصد رسیده ام و می توانم در هر میادین قهرمانی شرکت کنم و به مدال طلا برسم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.