سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام گروه بندی و میزبانان مرحله مقدماتی رقابتهای مقدماتی جوانان آسیا

ایران، قطر، اردن، عراق، فلسطین، هنگ کنگ، اندونزی، تایلند و چین میزبان شدند

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به تیم های حاضر در رقابتهای مقدماتی جوانان آسیا (زیر19 سال)، میزبانان و گروههای مختلف را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در گروه اول رقابتهای مرحله مقدماتی، تیم های ازبکستان، هند، ترکمنستان و نپال در قطر به مصاف هم خواهند رفت، در گروه دوم تیم های امارات، یمن، مالدیو، افغانستان در اردن بازی خواهند کردند، تیم های کویت، پاکستان، بنگلادش در عراق خواهند بود. در گروه چهارم تیم های عربستان سعودی، لبنان و تاجیکستان در مشهد به همراه تیم ایران رقابتهای مقدماتی گروه چهارم را برگزار می کنند و تیم های سوریه، عمان، بحرین و فلسطین در کشور فلسطین برای صعود به مرحله نهایی رقایت خواهند کرد.

در شرق آسیا و در گروه ششم، تیم های استرالیا، ویتنام، چین تایپه، مغولستان در هنگ کنگ خواهند بود. در گروه هفتم تیم های کره جنوبی، لائوس، گوام و فیلیپین در اندونزی برای صعود مصاف می دهند، در گروه هشتم، تیم های کره شمالی، سنگاپور، برونئی به تایلند می روند و در گروه نهم ژاپن، مالزی و ماکائو در چین برای صعود به مرحله نهایی رقابت می کنند.

لازم به ذکر است که رقابتهای مرحله نهایی سال 2014 در میانمار برگزار می شود و از گروههای نه گانه، نه اول تیم اول به همراه بهترین شش تیم دوم به مرحله نهایی صعود می کند./زر
برچسب ها: فوتیال ، afc ، نامه ، عراق ، اردن ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.