سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

کسب بیش از هزار مدال رنگارنگ در استان کرمانشاه درسال 91

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کسب یک هزار و 219 مدال رنگارنگ در آوردگاه های مسابقات مختلف کشوری و بین المللی از سوی ورزشکاران این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


عباس امانی گفت: مهمترین مدال های کسب شده از سوی ورزشکاران استان، کسب شش مدال رنگارنگ المپیک لندن، یک مدال طلا و پنج مدال برنز پارالمپیک لندن بوده است.


وی با بیان اینکه استان کرمانشاه توانایی تیمداری در 28 رشته ورزشی لیگ های دسته اول و برتر کشور را دارد،افزود: مهمترین مشکل بر سر راه این ام رمهم کمبود اعتبار و عدم حضور حامیان مالی است.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برقراری بیمه برای 66 هزار و 619 ورزشکار رشته های مختلف این استان خبر داد و گفت: هم اینک این تعداد ورزشکار در قالب 46 هیات ورزشی آقایان و 41 هیات ورزشی بانوان فعالیت می کنند.

وی افزود: سال گذشته استان کرمانشاه موفق به میزبانی 9 دوره مسابقه ورزشی ویژه بانوان در رشته های مختلف منطقه ایی و کشوری شد ضمن اینکه در بخش ورزش آقایان نیز تعداد میزبانی های استان 16 مورد بوده است.

اعزام 280 ورزشکار استان به مسابقات مختلف ورزشی، دعوت از 109 ورزشکار خانم و 189 ورزشکار آقا از این استان به اردوی تیم های ملی در رشته های ورزشی مختلف، برگزاری 61 همایش پیاده روی عمومی و 77 همایش کوهپیمایی و دوچرخه سواری از دیگر دستاوردهای حوزه ورزش استان در سال 91 بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به آنها اشاره کرد.

امانی همچنین از کسب چهار مدال طلا و دو نقره مسابقات بین المللی از سوی ورزشکاران استان کرمانشاه در مدت سپری شده از سال 92 خبر داد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، نشان ، رنگارنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.