سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال فریب ملل جهان هستند

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند با تکیه بر بیانات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در شیوه های مختلف گفتارها و شعارهای خود به دنبال فریب ملل جهان با رعایت اصل "تقلب در سخن" هستند.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: غرب از فریاد چنین شعارهای پر تم تراقی هدفی جز تأثیر در میدان انتخابات آتی را دنبال نمی کند.

وی ادامه داد: امروز همه تیرهای دشمن به سوی جمهوری اسلامی رها شده و دیگر دسیسه ای در آستین برای او باقی نمانده است، امروز مقاومت امت اسلامی ایران دستان پلید آنها را برای جهانیان رو کرده و حال چاره ای جز دست یازیدن به اقداماتی فریبکارانه برایشان باقی نمانده است.

علاءالدینی با اشاره به فتنه سال 88 یادآور شد: امت اسلامی ایران به خوبی آگاهند که آمریکا در فتنه بعد از انتخابات سال 88 همه توان و تلاش خود را به کار بست، هرچند مردم همیشه در صحنه کشورمان نمونه چنین رفتارهای خصمانه را در بیش از سه دهه گذشته در قالب وقایعی نظیر کودتای نوژه، دیگر کودتاهای داخلی، توفان طبس و جنگ هشت ساله بسیار تجربه کرده اند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند، ایمان را سلاح امروز مردم در مقابل دشمنان خواند و افزود: باید در انتخابات خرداد ماه با استفاده از همان سلاح همیشگی ایمان در پای صندوقهای رأی با حضوری حداکثری وارد میدان شد تا بار دیگر گرد ناامیدی بر صورت ناپاک دشمنان اسلام و انقلاب پاشیده شود.

وی ادامه داد: یکی از نکات حائز اهمیت در شرایط کنونی، تلاش دشمنان برای پیوند زدن انتخابات به مذاکرات هسته ای است، قصد و نیت آنها تغییر در گفتمان کاندیداهای ریاست جمهوری به سمت و سوی سازش با غرب و استکبار است.

علاءالدینی اضافه کرد: حال باید برای تقابل با چنین سیاستی از سوی دشمن همه امت اسلامی به ویژه نامزدهای انتخاباتی با تلاش و دقتی وافر همه جوانب را رعایت و از خطوط قرمز عبور نکنند./س


برچسب ها: دشمنان ، اسلام ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.