سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار شرفي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

قاچاقچيان انسان دستگير شدند

معاون هماهنگ کننده و عمليات مرزباني ناجا گفت: قاچاقچيان ايراني و خارجي که با همکاري يکديگر انسان‌ها را به داخل و خارج از کشورمان انتقال مي‌دادند ، دستگير شدند.

 سردار شرفي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق انسان عوامل اطلاعات مرزباني ناجا به دليلي که اکثر اينگونه تبهکاران از مسير خشکي قصد انتقال انسان از مرکز کشورمان به ساير کشورهاي بيگانه دارند، اقدامات خود را افزايش دادند.
معاون هماهنگ کننده و عمليات مرزباني ناجا ادامه داد: ماموران اطلاعات و عمليات مرزباني ناجا با ردزني متهمان سابقه‌دار و خطرناک توانستند آنان را در هنگ مرزي سلماس شناسايي و رديابي کنند.
وي در ادامه اذعان داشت: در اين راستا ماموران ويژه مرزباني با اکيپ کاملا زبده و آماده براي دستگيري اين سودجويان خطرناک اعزام شدند.
اين مقام مسئول مرزباني در ادامه ابراز داشت: مرزداران در وهله نخست موفق شدند 3 متهم را که در حال انتقال چندين انسان به خارج از کشور بودند، شناسايي و دستگير کنند.
سردار شرفي افزود: به دنبال اين موضوع مرزداران اقدامات خود را کاهش ندادند و توانستند، 3 قاچاقچي انسان ديگر را که يکي از آنان تبعه ايراني داشت دستگير و به مقر انتقال دهند.
معاون هماهنگ کننده و عمليات مرزباني ناجا اذعان داشت: پس از بازجويي از متهمان و اخذ اطلاعات لازم در خصوص ساير متهمان ، مرزداران توانستند 3 متهم ديگر را که هويتي ايراني داشتند در مناطق مختلف رديابي و دستگير کنند.
وي در پايان خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهمان به مرجع قضايي، قاضي محترم براي 3 تبعه خارجي قرار تعليق و تعقيب و اخراج از کشور را صادر کرد و مابقي نيز به جز يک تبعه ايراني که برايش قرار يک صد ميليون ريالي صادر شد ، روانه زندان شدند./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.