سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

حضور 6 تیم خارجی در مسابقات صلح و دوستی / اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل از حضور شش تیم خارجی در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ جام صلح و دوستی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / غلامرضا یعقوبی افزود: این مسابقات با حضور شش تیم خارجی و چهار تیم داخلی برای اولین بار در این سطح در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات از کشورهای آذربایجان، گرجستان،‌روسیه، افغانسان، عراق و ترکیه ورزشکارانی حاضر خواهند شد که مجوز حضور آنها از طریق وزارت ورزش و جوانان و نهاد برون مرزی گرفته شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل یادآور شد: ما اولین هیئتی هستیم که در بین هیئت‌های ورزشی استان و حتی کشور با ارتباط و تعامل بین‌المللی توانسته‌ایم چنین مسابقاتی را برگزار کنیم که از اغلب کشورها بازیکنان در سطح ملی حاضر می‌شوند و از کشور آذربایجان قرار است دو تیم در این مسابقات حضور پیدا کنند.

یعقوبی با بیان اینکه چهار تیم منتخب استان اردبیل، شمال غرب کشور و تیم ملی کیک‌بوکسینگ الف و ب کشور به عنوان تیم‌های داخلی در این مسابقات حاضر می‌شوند، گفت: مسابقات 12 و 13 اردیبهشت در سالن ورزشی رضا‌زاده برگزار خواهد شد/س 

برچسب ها: اردبیل ، مسابقات ، کیک ، بوکسینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.