سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه بازی سنگین محک بسیار خوبی برای بازیکنان است

مظفر: رقابت با 3 تیم قدر جهان اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می برد

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت چهارجانبه روسیه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور در این تورنمنت باعث می شود تا بازیکنان محک جدی بخورند و داشته های خود را ارزیابی کنیم.بعداز رقابتهای جام جهانی کوچک پرتغال، این تورنمنت سنگین و بسیار خوبی است تا بازیکنان شرکت کنند  تا بتوان عملکرد ملی پوشان را بررسی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد:رقابت با  3 تیم بسیار خوب دنیا باعث می شود اعتماد به نفس ملی پوشان افزایش یابد. تیم اوکراین پنجم دنیا و تیم روسیه عنوان چهارمی جهان را یدک می کشد.طبیعتا بازی با این تیم ها علاوه بر کسب تجربه و پی بردن به نکات ضعف و قوت بازیکنان، باعث افزایش اعتمادبه نفسشان هم می شود. ضمن اینکه ما می توانیم به ارزیابی تاکتیک هایی که در تمرینات انجام می دادند، بپردازیم و پی ببریم که بازیکنان تا چه حد در اجرای تمرینات و یا تاکتیک ها موفق بوده اند.

سرمربی تیم ملی هدف از حضور در این تورنمنت را آمادگی کامل برای حضور در رقابتهای آسیایی کره جنوبی دانست و گفت: قصد ما این است که بازیکنان را به اوج آمادگی خود برای بازیهای آسیایی کره جنوبی برسانیم.حضور در روسیه بی شک ملی پوشان فوتسال را به آمادگی مطلوب می رساند و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم./زر
برچسب ها: فوتسال ، مظفر ، تیم ملی ، سرمربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.