سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام رحیمیان:

سوریه به جرم ارتباط با ایران کتک می‌خورد

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جرم اصلی سوریه طرفداری از مقاومت و ارتباط با ایران است و غرب به این جرم جنایات مختلف را در سوریه انجام می‌دهد. در واقع سوریه به جرم ارتباط با ایران کتک می‌خورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام "رحیمیان" نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، در همایش منادیان حماسه که صبح امروز در سالن سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد، گفت: حضور در انتخابات مسئله مهمی است و کسی که در این عرصه رای می‌آورد باید اصلح باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب، فرد منتخب باید نقاط قوت دوره‌های قبل را داشته باشد و از نقاط ضعف آن‌ها بپرهیزد.

رحیمیان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری باید باشکوه و با صلابت برگزار شده و مردم در فضایی سالم و آرام گزینه اصلح خود را انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با بیان اینکه تقسیم‌بندی جناحی را قبول ندارم، افزود: هر دو جناح باید بر پایه ولایت مداری و اعتقاد به اصول نظام که دو بال جمهوری اسلامی هستند عمل کنند.

وی تصریح کرد: هرکس مُهر اصولگرایی و یا اصلاح‌طلبی بر پیشانی‌اش خورده باید بداند که در صورت عدول از چارچوب امام(ره) و رهبری و قانون اساسی، موّجه نیست.

رحیمیان ادامه داد: انتخابات عرصه‌ای است که دشمن برای براندازی نظام به عنوان ظرفیت مطلوب به آن نگاه می‌کند، لذا حضور پرشور مردم باید زمینه اقتدار نظام را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید افزود: غرب جایی که مصالح و منافع خودش درمیان باشد به همه چیز دقت می‌کند، اما وقتی پای جهان سوم به میان می‌آید هر ادعایی را به دروغ مطرح می‌کند.

وی در پایان به بحران در سوریه اشاره کرد و گفت: جرم اصلی سوریه طرفداری از مقاومت و ارتباط با ایران است و غرب به این جرم جنایات مختلف را در سوریه انجام می‌دهد. در واقع سوریه به جرم ارتباط با ایران کتک می‌خورد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.